Silencis Març 2019



"Petons de glaç que desfan icebergs."

"A veure avui com et somio..."

“Com em segueixi despertant així cada nit, acabaré vampira.”

“Quan treballes un dissabte i la feina es complica...”

“Per fi comença el cap de setmana!!!.. a veure si desconnectem tots plegats!!!”

“La sensualitat d’una mirada inesperada.”

“Imaginar els teus llavis amb els meus, i somriure dolça.”

“Parar la rutina, pensar-lo i sentir la tristor de que t’estan oblidant.”

“Aprenent a empènyer el temps a contrarellotge.”

“Abraça’m en Silenci... no em cal res més.”

“Sé que si m’acosto a tu, les cotxinades estan assegurades.”

“Avui celebrarem el partit, amb el què tinguem a mà.”

“Avui dia per escriure relats, tinc el mono de lletres, de ser Lady en un món paral·lel...”

“Quan les emocions sobrepassen els sentits, el silenci és millor que l’esperança d’un rellotge de sorra que promet gra a gra, però que no omple el valor del desig, de l’ànsia famèlica de petons anhelats, i esborra somriures, d’una boca feta pel plaer, i no per parlar.”

“Quan algú gosa despertar un cor de gel viatjant per venus, corre el perill de trobar el què no sabia que buscava.”

"Fas que desitjar-te sigui molt fàcil, somiar-te delitós i negar-te una tortura."

“Relats dibuixant realitats paral·leles.”

“Despertar de cop, pensant que t’has adormit i somriure sola en mirar el despertador que està a punt de sonar.”

“Què et sembla si ens quedem al llit i juguem a estimar-nos?”

“Quan no has descansat prou el cap de setmana i el dilluns fa regust a estrès.”

“Pst! Tu!... doncs això, que et penso i et desitjo, encara que no t’ho digui a cau d’orella...”

“Avui millor no prenc cafeïna...”

"Reunions inesperades que et poden canviar la vida..."

“Tinc tanta son, que ara seria presa fàcil si comencés la revolució dels llençols... zzzzzzzz...”

“Treure la cama fora de la flassada, notar el fred i recular per sentir de nou el caliu del llit.”

“Tu vine, que pujarem la temperatura del llit plegats.”

“Espetegar els dits i rendir-me a tu.”

"Sopar-te entre lletres enrevessades i punts suspensius..."

“Tinc son... molta!... i la culpa és teva... a veure com fas que et perdoni aquesta vegada...”

“Pst!... pst!... vols que juguem a ser oli i aigua i fem bombolletes?”

“El teu cos i la meva llengua, no necessitem res més.”

“Com m’agraden les imatges en blanc i negre on només tu hi saps posar color.”

“Quan no hi tens res a perdre, tampoc t’hi jugues res.”

“Aquesta sensació de que ens estem mirant als ulls sense saber-ho.”

“Davant teu, de puntetes, acaronant-te dolça, jugant amb la teva llengua, mentre m’agafes fort pels malucs amb aquests braços d’acer.”

“Joder! Mazinger... Si no deixes de provocar-me així, al final m’hauré de grapar les calces al cul.”

“Desig de sentir el teu vici sobre la meva pell.”

“Sabes que te observo, como gata en celo, maullando en silencio, esperando el momento de clavar mis uñas en tu espalda.”

“Only you can eat my body, touch my soul and burn my desire at the same time.”

“Simplement... estima’m com t’agradi... jo faré el mateix...”

“Em sap greu noies, però les que aneu de feministes putejant als tios, no en sou, això només és ser molt cabrones.”

“Esperant entrar en una reunió i gaudir de ser Lady per un instant.”

“Tu jugues amb foc... vigila on poses la mà, no et cremis.”

“Si juguem a estimar-nos, jo, si fos tu, em canviaria el cor per una patata.”

“Desperto, despertes, despertem, és igual, si al llit, emocions, interès... ho important és no adormir-se i viure’ns.”

“Avui serà d’aquells dies en que serpentejo rèptil i la neurona em segueix com un cargol borratxo.”

“Deixa’m de mirar així, m’estàs desfent els sentits a la velocitat de la llum.”

“Abraça’m, en silenci, i no em deixis mai, Amor.”

“Si la gent quan escoltés mirés als ulls, veuria ho màgica que pot ser una conversa.”

“Tontina no... lo siguiente...”

“Ens quedem al llit i practiquem la cullereta mòbil?”

“I què si sóc massa dolça per tu...”

"Avui les meves piulades seran especial #8M.Les podria posar qualsevol dia, a qualsevol lloc, davant de qui calgui, i pel què calgui, perquè sóc DONA 365 dies l'any i he patit i pateixo desigualtat, discriminació, vexacions, assetjament... però potser avui m'escoltes."

“NO M’AGRADA treballar en el mateix lloc de feina que tu, i que se’m menystingui la opinió pel fet de ser dona, cobrar menys que tu, i fer feines auxiliars complementàries que tu no fas.”

“NO M’AGRADA que pel sol fet de ser el meu “jefe”, et creguis amb dret de possessió davant els altres caps durant les reunions, no sóc teva.”

"NO M'AGRADA que comentis amb el teu company de feina com tinc els pits a la cua del restaurant, és incòmode i fastigós. I menys la cara de satisfet en veure que em poso vermella, perquè ho ha sentit tothom."

“NO M’AGRADA que et quedis callat quan veus que se’m tracta injustament.”

“NO M’AGRADA cotitzar menys, fent el mateix, o més, arriscant la meva estabilitat econòmica durant la vellesa.”

“Abraçades que traspassen els batecs del cor.”

“Aquesta tremolor que sento quan estem a punt de tocar-nos.”

“I de cop estàs d’un flowerpower ensucrat que et fa vulnerable.”

"Entra el sol per una de les escletxes de la finestra, i em desperta subtilment, regalant-me l'escalfor que em cal per obrir els ulls i somriure al destí."

"Avui no t'hauria d'haver somiat..."

"Fas que el meu personatge esdevingui als teus peus, fent tot allò que desitges, convençut que el teu poder serà real i jo la teva joguina."

"Avui em cal el teu escalf, sentir els teus braços recollint els meus, en Silenci, somiant desperts."

"Et pregunto què vols que et rega-li pel teu aniversari i la resposta és: "un pot de nata"... de debò... ets un marrano!"

"Avui estic tant tontina, que he tret la cuirassa gèlida que porto al cor... hauré d'anar amb compte de no trobar-te."

“Sofà, manta, peli i mimos...”

“Perseguint-nos per parlar... sucre amb sucre... i un somriure picant.”

“No és que no et vulgui, és que no pot ser.”

“La felicitat no avisa, t’atropella esbojarrada, i et para el temps, un segon, per assaborir-la, delitant els sentits, regalant-te un somriure que t’allarga la vida.”

“Despertar de cara a tu, mirar-te enamorada i esperar el moment de besar-te.”

“Aquesta empatia que em trasllada fins al teu cor, per sincronitzar els nostres batecs.”

“Abraça’m dolç, i em rendiré als teus peus.”

“Saps que et desitjo, ets el meu objectiu, no pararé fins a tenir-te a sota... “

“Despertar, saltar del llit i començar una setmana que promet ser difícil i complaent a parts iguales... som-hi!!!”

“Sí, així, com tu saps que m’agrada!”

“Tu i els teus súper poders sobre mi.”

“Només és present, ja omplirem de petons el futur.”

“Cerveses que relaxen els sentits, adormen els problemes i regalen somnis perversos.”

“Aixxxx...”

“Despertar i seguir sense entendre res, avui consultar amb el coixí no ha servit de gaire.”

“Atrapada en una realitat paral·lela, en construcció, buscant el portal cap a la imposada normalitat.”

“Aquest caràcter fort que ha decidit portar el ritme de la jornada... serà divertit... o no.”

“A contrarellotge devorant el dinar!”

“Si veiessis com llepo el plat quan menjo pensant en tu...”

“Han faltat hores al dia...”

“Som-hi que no ha estar res... t’aixeques, t’espolses els genolls i tornes a caminar endavant.”

“Son acumulada, neurona torturada.”

“Quina son que tinc...”

“Quan no busques missatges indirectes sense sentit i tot va tornant al seu lloc.”

“Jugar amb foc entre dues vides paral·leles, somiar desperta el què mai va existir, anhelar un potser de qui sap què i ser jutjada pel destí, i tot i així, sobreviure.”

“Murs de lletres insalvables. Ressentiment cuirassat impertorbable.”

“La vida mai regala res, i menys encertar el perquè de tot plegat. Ja no pregunto, simplement espero ensopegar amb les respostes de cara.”

“Quan entres als hospitals i tothom et coneix, és que hi passes massa temps.”

“Prioritats vitals que ofenen a prioritats emocionals.”

“Aquesta sensació de que tibes una goma de pollastre i tanques els ulls, sabent que es trencarà i et pessigarà els dits.”

“Si no calen paraules per entendre és que no hi ha res a dir.”

“Millor silenci culpable que rendir explicacions que mai són suficient.”

“La meva àvia ja m’ho deia: “nena, la mala llet per treballar.”... doncs això, a pencar i canalitzar.”

“No enyoris a qui no et vol, només aconseguiràs entristir la raó.”

“La vida s’ha proposat que aquest 2019 sigui un despropòsit.”

“Game in stand-by... no option available to win.”

“C’est désir que asphyxie ma volonté, et crise en silence, en protégeant mon âme. “

“Longtime ago, I learned that it is better to wait news instead of push trouble emotions which could bit you forever.”

“I seguim veient com es jutja ho injutjable i es condemna ho incondemnable.”

“I’ll never open my heart again to fiction opportunities, but this time, you took my desire, and stop my heart. I only can wait until you decide what to do with me. I’m yours.”

“Arrêter des emotions vers toi, c’est la torture d’un morceau de ma vie.“

“Escopir emocions, per desfogar una llengua lligada, davant la impossibilitat de passar pàgina, enganxada als dits amb delit.”

“Arrossegar un dia gris, quan encara tens la nit rossegant cínica la raó.”

“Això som... volcans de desig candent esperant cremar-ho tot. Tant és si el temps es para. No em preocupa, no em refreda.”

"Tant fàcil com tornar a posar-se la cuirassa i posar ulls de gata."

“Necessito aquests braços que em tornen boja!”

“Menjar-te la boca, el millor esmorzar.”

“Petons dolços a flor de pell, carícies de mans calentes, jocs de llengües famèliques... una realitat oculta.”

“Om pot exposar la seva Versió Original fins que la irrealitat la maquilla de succedani i deixa de ser la millor versió.”

“Guardar les emocions sota clau per regalar-te feta a mida... un altre joc a jugar.”

“Dolça, et miro als ulls, buscant la complicitat que ens porta a ballar la dansa de les brases.”

“La incultura sobre els llaços grocs, deixa palès que vivim en dues realitats quasi antagòniques.”

“Només estima’m... ja negociarem després si ens regalem el cor.”

“Aprofitant cinc minuts de relax...”

“Horaris interminables que allarguen les hores fins esgotar la neurona.”

"Per més dents que mostri el llop, més dolça es mostra la caputxeta vermella."

"Horaris intempestius, desvetllada, busco relaxar-me per anar a dormir tranquil·la, sola, somiadora fantàstica!"

"L'atracció em domina, el desig em posseeix, la veritat em reté."

"Hores de matinada, en què sembla que caminis sola pel ciberespai, i hi passo de puntetes, cautelosa, per no despertar-te."

"Imagino que em somies, mentre et beso el coll, abraçant-te fort."

"És clar que t'estimo, però a la meva manera, sense amor."

"La son pesa, el llit clama, el cos dorm... vaig a somiar-te."

“Aquesta necessitat de que siguis tu qui em desperta a petons.”

“Mononeurona...”

“Quina setmaneta!... avui ko tècnic només entrar al llit...”

“Descansada i contenta... ja tinc la fórmula secreta... hehe...”

“M’encanta aquesta sensació que provoca el sol quan el veus a través dels ulls tancats.”

“Camino sota el sol, trepitjant-me l’ombra, que no em deixa, fosca, desobedient, intangible, i li parlo de mi, dels meus secrets més personals, del meu desig desatès, de com ploro algunes nits, de les abraçades en estoc, dels somriures pensant-lo, de que avui estic feliç!”

"Escrivint relat eròtic... sauna... mmmmm..."

“Mentre més dormo més son tinc, mentre més et desitjo més gana tinc.”

"Aquesta essència que em torna boja..."

"I quan menys ho esperes.. les rocoses emergeixen entre els llençols i s'apoderen de la teva ànima."

"Agulletes que em fan pensar en tu."

"Vous décidez, vous exécutez ... mais toujours entre des cotons sensuels qui restreignent ma respiration."

"Els sents el batec? Sí, aquest que només se sent quan se'm para el cor entre els teus braços."

"J'ai besoin de toi tous les jours, seulement une seconde, pour te regarder dans les yeux et sourire ensemble."

"When you take my hands into yours, and you kiss me warning my body up, I lose my head and give my body to you, with no rules, only asking for pleasures."

"Aquesta pedra a la sabata, que més aviat és un roc a l'ànima, feixuc i intransigent, que atura el petons en el temps i exaspera el desig, que candent, perdura més enllà del corpori, més enllà de la raó, i espera impacient."

"Quan no pots evitar tocar-te pensant en ell..."

"Felicitats a tots els pares que volteu per aquí..."

“Que no puguis evitar tornar a passar avui per fer-me un petó i marxar...”

“Mmmmm... ese cuerpo que desconcentra...”

“E-mails de feina que et fan somriure i et donen el poder d’enviar a pastar fang a certs prepotents inútils.”

“Ostres, tinc els peus gelats!...”

“Nits fosques d’ulls oberts, que ploren un passat inconnexa i t’adorms, no saps com, i despertes al sofà, contrariada per un somni que saps que mai passarà. I somrius, perquè ja s’ha acabat, i la realitat t’abraça, ara sí, dolça.”

“El desig desperta sentits que ni sabies que tenies i et regales al destí, per explorar-los tots, amb tu.”

“Em fas sentir la naturalitat de la meva essència i això m’espanta tant com fascina.”

“Desdibuixes la meva rutina, descontroles el meu present, apostes pel meu destí... i jo només espero, dolça, passar-ho tant bé com imagino.”

“Sales d’espera completament buides... ideals per fer volar la imaginació!”

“Fotos per relats que inciten a fer marranades.”

“No sempre el temps juga al teu favor... o potser, no saps jugar a temps...”

“Massa autocrítica tampoc és bona si estàs en lluita amb tu mateixa..”

“Demanar petons i que se’t neguin... hehe... ja vindràs ja i t’arrossegaràs suplicant com mereixes.”

“Aquesta mirada de gata que tant t’agrada quan estic als teus peus.”

“Que et desitgi a mort, no vol dir que mori per tu, sinó que em moro per viure’t.”

“Sota l’aigua, agenollada, repenjada a la paret, pensant-te amb els dits.”

“De vegades fotries un parell de nates a qui tens al davant... “

“El meu propòsit d’avui... somiar-te...”

“Petons en compte gotes, resseguint la pell, despertant-me dolça, mica a mica, disposada a tot.”

“Sempre caminar endavant, prescindint dels llasts i balasts forans.”

“De tant en tant, fes-te un regal a tu mateixa, sense cap motiu, simplement, estima’t i gaudeix-ho.”

“Ballem al llit?... només cinc minuts més... sí?... mmm...”

“Amanides que són una explosió de sabors al paladar.”

“Saps... aquesta invasió de la meva intimitat en somnis, no és normal... vaig a tancar els ulls a veure si encara hi ets...”

“Avui no penso sortir del llit fins que no m’acabi el llibre...”

“Per postres, una pera sucosa de les que regalimen i acabes llepant-te del canell al dit gros.”

“Avui estic molt de dilluns... aparteu-vos!... hehe...”

“Sales d’espera que et desesperen...”

“Deu hores dormint com una marmota i llevar-me amb 39* de febre... avui el dia també promet... zzzzzz...”

“Per cosir els descosits, cal fil, agulla i paciència... molta paciència!”

“Somnis de boques i maduixes... quin descontrol nen!!!”

“Mirant per la finestra, encegada pel sol, i somriure, pensant-te, encara mig nua, encara mig teva.”

“Hi ha experiments biològics que ho escalfen tot, fins i tot la realitat... cm a cm!”

“Si no fos per feina, ara mateix tornava al llit...”

“Aquell petó que saps que tinc reservat només per tu, i que només imaginar em desfà per dins, fins a perdre la raó.”

“Cansada, pesen les parpelles, la son domina el cos, i arraulida entre els llençols, poso les mans sota la galta, sentint la suavitat sobre els artells, que em relaxa, acaronant-me els sentits, convencent-me que demà serà millor, i tanco els ulls, comptant ovelles.”

“Aquesta nit he comptat més de 1000 ovelles saltant la tanca... a la propera comptaré tios en pantaló de pijama, saltant al llit, serà més distret...”

“Desig d’ombres, dits febrils que juguen amb la veritat d’un record fugaç, i gemego, arquejant l’esquena, imaginant-te al meu damunt, foll com m’agrada, i em desfaig per dins, tremolant, tancant les cames inconscientment, i delitant-me, un cop més, mentre em mires, amor.”

“Aquesta sensació de divendres especial...”

“Vine... abraça’m... i fes-me perdre el cap i les calces!”

“Quines ganes tinc de tocar-te... ni t’ho imagines!”

“Juga el destí a tancar portes, però jo, tossuda, no espero trobar la finestra oberta, simplement, les torno a obrir, fins a trobar-te.”

“Quan el refredat fa que tinguis cara de bona nena.”

“Et miro enfadada, mentre em subjectes, tapant-me la boca i el nas. Sento l’ofec imminent, em vull moure, escapar, però les cadenes m’ho impedeixen, i em comences a penetrar, lentament, fins a ficar-la tota, quedant-te quiet, castigant-me per desobeir.”

“Pel mirall, el veig espiant per l'escletxa com em trec la brusa. Em torno a posar l'americana i em giro, amb les mans a la cintura, mirant-lo fixament als ulls, convidant-lo a entrar. Somriu, entra al bany i tanca la porta al seu darrera.”

"Llavors el veig, un tio d’uns cinquanta anys, metre vuitanta, cabell fosc amb canes. Porta banyador, el tors treballat i té les espatlles amples, les cames llargues i el cul perfecte. Voreja la piscina fins on sóc jo. Alço la barbeta...m'està mirant."

“Despulla’m amb la mirada, desfés-me a petons, fes-me vibrar com només tu saps fer.”

“Desitjo estar entre aquests braços, regalar-me a tu infinitament.”

“Encara em truques quan has de conduir de nit, per no adormir-te, per no anar sol, per parlar, com abans...”

“Aquesta melodia que em torna al passat, i et penso, un altre cop.”

“Es posen d’acord per tancar les llums dels edificis una hora concreta i que costi tant amb el canvi climàtic, treure els refugiats de camps obsolets fa temps, o vetllar pels qui poden morir al mar... mai ho entendré...”

“Mmmm... si sabessis el què et preparo...”

“La normalitat està sobrevalorada.”

Entrades populars