Silencis Febrer 2019




“Avui sembla que el divendres comença agredolç...”

“Seria genial que els furgons arribessin a destí sense presos dins i apareguessin tots a Bèlgica.”

“Potser que vinguis i animem el divendres junts!”

“És el teu Silenci el que em desespera els sentits.”

“Dia al revés, encara agredolç... injustícies, mofes irritants i esquerres invisibles... per avui ja en tinc prou.”

“Escolta el cor i avança.”

“L’orgull ens dona força, la dignitat ens fa forts.”

“No tinguis por del qui xerra, tremola pel qui et mira submís mentre s’esmola les ungles.”

“Quan tens clar el què vols i cap on vas, no hi ha muntanya que t’aturi.”

“Per més que lluito, vaig cap a tu, sense fre, regalant-me inconscientment, sentint les teves mans sobre la meva pell, abans inclús de tocar-me.”

“Jocs que es faran realitat, tu i jo ho viurem.”

“Perquè es donen coces, si es volen petons.”

“Aquest sentiment dolç que em provoques... aquest desig infernal que em consum...”

“Mai oblidis que el futur depèn de tu i el teu cor... la resta, són minúcies.”

“Em desperto amb el cor a cent, pensant-te, i somric endormiscada, sorpresa, i relaxada... les cames encara em tremolen.”

“Quines ganes de suc de taronja acabat de fer... mmmm...”

“Tu intenta no enamorar-me i tot anirà bé!”

“Avui dubto entre escriure un relat o passar-me el dia llegint al llit...”

“Aquest sentiment dolç que em provoques... aquest desig carnal que em crema per dins...”

“Quan em mires així, sé que estem al límit del pecat.”

“Vull sentir-te a flor de pell, arribar al clímax i perdre el cap entre els teus braços.”

“Mesos desaparegut i ara apareixes... Què representa que haig de fer amb tu?”
“Aquest pressentiment de que la setmana anirà bé... som-hi!”

“Si no haguéssim d’anar a la feina, et treballava a tu!”

“Petons dolços que t’arriben als peus.”

“De vegades l’estima cap algú et fa aturar el temps, expectant una reacció que no succeirà, i esperes el moment idoni per posar fi a tot, menys a la teva llibertat.”

"Arribo a casa, encenc la llum del passadís i esclata la bombeta, entro a l'habitació de dormir, i també esclata la bombeta... joder... a aquest pas em quedaré a les fosques... vaig a encendre una espelma..."

"L'empatia amb els més necessitats, no serveix de res si no es lluita per ells."

“Voldria que les teves lletres només fossin per mi.”

“Em truques, dius que no vols res, només sentir la meva veu... i sóc incapaç de pronunciar les paraules que tu desitges.”

“Massa dolça pels teus ulls.”

“Jugar amb tu és un vici necessari.”

“M’has tret la roba, posat les manilles i collar de cuir i estic agenollada al mig del menjador... t’acostes i estirant la cadena, em menges la boca. Ja sóc teva, faré tot el què desitgis.”

“Saps que només tinc ulls per tu, però no el cos, que es delita en gaudir de petons desconeguts, que tancant els ulls es fan teus, i et torno a estimar, a sentir, un cop rere l’altre, desitjant que un dia, per fi, em facis teva, per sentir les teves mans ni que sigui un sol cop.”

“No vull discutir més... ens ho juguem a les dames.”

“Ara seria el moment ideal per arrencar-me les calces...”

“Sé que t’agrada quan estic dolça, quan t’abraço embadalida, perquè només ho faig amb tu, si, només em cals tu per somriure.”

“Et poses al meu darrera, fent la cullereta, i em despertes fent-me petons a l’espatlla... mmm...”

“Agafar el mòbil, rebre una bona notícia, i no poder evitar somriure!”

“No sempre es pot... i l’espera és irracionalment afamada.”

"Ostres, quin dia de feina... i amb les ganes que et tenia.."

"Tantes coses a fer, experiències per viure, sentiments per gaudir, i no sé cap on començar a queixalar la vida."

"Lletres que em relaxen, vomitades sense pensar, evocant odi i amor a parts iguales, desig i rebuig en dos sentits, provocant un volcà intern de passió agressiva que trencarà calçotets amb les dents."

"Mai diguis que NO a un petó, només decideix on vols que te'l facin."

“Sentir l’aigua freda al rostre et desperta els sentits, i et mires al mirall, mentre t’eixugues amb la tovallola, parlant-te amb els ulls, encoratjant-te des del subconscient a viure un dia per estrenar, on somriure només dependrà de tu.”

“Dies en què hauries de venir i fer-me oblidar la realitat a petons.”

"Noms oblidats d'un passat furtiu, a expenses desmemoriades que no calen, que no compten, que no porten enlloc, i menys encara, cap on es va."

“Dies que et despertes ben arraulida sota la flassada amb els llençols marcats per tot el cos.”

“Trucades que destrempen i sorpreses que t’esveren!”

“Creu en tu mateixa i els altres ho faran per inèrcia.”

“Necessito les teves mans resseguint-me per sentir que sóc viva.”

“Si em portes l’esmorzar al llit... tens premi, i si no vas a treballar, doble!”

“De vegades, l’amistat no és només no rebutjar l’essència de qui t’estimes sense que hi hagi normes, sinó saltar-te-les i fer-li costat quan l’adversitat l’assetgi.”

“Ja no tinc edat per anar a dormir tard tres nits seguides... zzzzzzzzz...”

“Ganes de seguir dormint abraçada al teu cor.”

“Moments en que no sé si sóc una pringada o realment sóc tant guay que tothom em vol.”

“Haurien de fer entrepans de cafeïna...”

“No ens enganyem, ens desitgem, perquè una força superior a nosaltres ens atrau contra la nostra voluntat.”

“Mentre imbècils partidistes disculpin la pederàstia per interessos econòmics i religiosos, el món no deixarà de fer aquesta ferum a indignitat.”

“Aquest savoir faire flowerpower que tant m’excita.”

“Ganes de cridar i no tenir veu.”

“De vegades l’empatia s’activa a milers de caràcters.”

“Regala’m un somriure, que me’l menjo a queixalades.”

“Diumenges amb regust a dilluns...”

“No te’m trec del cap... deixa de ser així, o faré una bogeria!”

“Et vull només a tu, ara i aquí...”

“No cal ser gaire llest per saber que podem aconseguir la nostra fita, només esperem no haver donat veu i vot als ignorants.”

“M’encanta riure amb tu de les nostres tonteries.”

“La teva intel·ligència em captiva, la teva voluntat em domina.”

“El problema no és estimar, és necessitar.”

“Si vols jugar, juguem, però sóc una indisciplinada folla, rebotada i esverada... tens les de perdre!”

“Ja em tens de genolls... i el premi?”

“No em provoquis, tinc 7 vides.”

“Fes-me somriure i faràs amb mi el què vulguis.”

“Em volies porca i em portes flors?... no anem sincronitzats...”

“Pst! ... vaaaaa... canta’m la nostra cançó mentre ballem abraçats sota la pluja... si?”

“Ho sé... em vols cabrona... doncs ja ho saps, fes-me emprenyar i et destrosso.”

“Ganes d’una lluita cos a cos, si no fos que quan ric perdo les forces, estic segura que, al menys una vegada, et podria guanyar.”

“Bé... el cos em demana llit, les parpelles es tanquen i la ment et busca... un dia llarg, una nit freda... em recargolo sota la flassada i somric pensant-te, perquè avui et somio... mmm...”

“Somnis de sucre que et busquen.”

“De tu depèn que un dilluns tingui gust a sol o núvol.”

“Si esperes no avances, si corres ensopegues,... pensa, camina, i escull la millor opció, sempre la que a tu et convingui.”

“Estima’t tu, per poder estimar i ajudar als altres sense ombres emocionals.”

“Sé que et desitjo, ara només em cal saber quan i com devorar-te.”

“Records que et sacsegen l’ànima.”

“Quan estimar no és una virtut, sinó un objectiu. Tu.”

“Regalar-me a tu, el millor regal per mi.”

“Al sofà, llegint-te al mòbil, sospiro romàntica, somrient, perquè a l’última piulada parles de mi. Amor.”

“Matinar... infinitiu de rutina...”

“Avui l’empatia desborda la raó, la complicitat els sentits i l’esperança el destí.”

“Despertar i pensar-te de fora a dins.”

“Ho sé, no t’hauria d’haver enviat un vídeo que et posarà calent quan et despertis, però t’ho mereixes, per entrar als meus somnis sense avisar.”

“És fàcil, només vull estimar i ser estimada, sense pensar què significa.”

“Quan la injustícia et jutja, cal tenir un pla B, i aquest som nosaltres.”

"Converses que traspassen la pantalla..."

"Sento les paraules a flor de pell, com m'abracen sense voler-ho, i tanco els ulls, somrient, sabent que són teves."

"Invitacions del destí a jugar a les fosques, regalant-li el meu cos."

"Has fet que em mossegui el llavi tres cops en menys d'un minut... l'inconscient em traeix."

"Dies agredolços... sentiments oposats."

"Em tornes a trucar... m'enyores... vols venir, però jo ja no et vull, i ploro per tu, pel mal que et faré."

"Lligada, sento la cera calenta regalimar pels meus pits, gemego i suplico, intentant moure'm, però tu segueixes, impassible, amb la mirada fosca... sabent-me teva fins a límits insospitables."

"Sentir els teus dits als meus llavis... no em cal res més..."

“Tu em fas visible quan ningú més em veu.”

“Em regalo cinc minuts més al llit, i noto el pes de la son dominant les parpelles, i obro el llum, castigant-me, que em torna a la realitat.”

“Badalls interminables que et tremen el cos sencer.”

“Has dit cafeïna?... mmmmmm...”

“Avui m’hauré de grapar les calces, mirant-me així, segur que cauen soles.”

"Dia llarg, intens, esgotador a estones, sorprenent d'altres, però ara només vull treure'm les cabòries del cap... vaig a prendre un bany calent amb escuma, sopar amb una copa de vi i somiar-te dolça, atrevida, com a tu t'agrada."

“Juguen els llençols a retenir el subconscient, que remogut pel despertador, activa lentament els sentits, desitjant que la jornada sigui especial, divertida i sorprenent.”

“Felicitats als enamorats, de la vida i de l’amor, del desig i la passió, del plaer pervers i rendició, dels qui estimen i els qui no, o si més no, de sí mateix, per un mateix, per gaudir, sentir, voler i tenir.”

"Tu esmolant-te les ungles i jo posant-me la caputxeta vermella..."

"Hi ha dies llargs i dies com avui, que ja és demà... o si més no matinada i nit.. i ja no sé si dormo somiant, o somio desperta, només sé, que no vull que s'acabi avui, i que ja vull que sigui demà... o veus oi? em tornes boja!"

"Sospiro dolça, mentre em recullo el cabell amb una pinça, abstreta de tot, mirant el buit, buscant la resposta..."

"El Silenci de la nit, m'acompanya servil, relaxant-me els sentits, ara atordits, i camino abstreta cap al llit, on voldria trobar-te, i recordo un somriure nerviós que t'he amagat, que t'hauria agradat veure, i m'abraço entre els llençols, pensant-te dolça."

"Provoques la fera adormida durant anys... ets un inconscient!"

"T'imagines que sigui jo qui et sorprengui a tu?... hahaha... doncs això...."

"Se'm tanquen les parpelles, relaxant-me per dormir, per un somni, avui... profund, intens, humit..."

"Matins que et desperten amb problemes... vaig a fer el cafè o me'l beuré per dinar..."

"Tornes a ficar-te al meu cap quan dormo, i em passo el dia somiant desperta... PARA JA!!!"

"Quin matí!!!... pareu el món que em cal respiraaaaaar!!!... hi ha gent que viu constantment en dilluns... hòsties!... ha de ser difícil, eh!... a cagar, home!... maleït el moment que li vaig donar el tel..."

"Haig de canalitzar energia negativa... vine, trempa i calla!"

"Converses esquarterades que acaben amb un pa amb tomàquet i pernil."

"Shshshshshshshsh... a dormir..."

“Si la feina no deixa que comenci el cap de setmana, res millor que un brake, agafa aire i fes volar la imaginació fins que somiar superi la realitat dels sentits.”

“No deixis mai de lluitar, alça’t ferma i afronta les pors, perquè sinó, serà la teva pròpia derrota i ho lamentaràs.”

“Dolça de cor en dins, ingènua de cap en fora... Emergent cuirassa de perfum que embolcalla la realitat amb un vel atrevit d’ulls sincers. I em regalo, encegada, al millor postor.”

“Apa-li... a seguir pencant...”

"Gent tafanera al ciberespai que veu pel·lícules on només hi ha anuncis..."

"M'agrada quan m'agafes pel darrera, contra la taula, i em sotmets als teus desitjos, fent-me teva a l'instant."

"La meva vida gira tant ràpid, que necessito a algú que la pari, m'abraci fort i balli amb mi la dansa del desig."

"Tan fàcil com regalar-me un petó i esperar a que jo te'l torni!"

"Saps que et penso, et somio, et desitjo... l'atracció és brutal i la connexió enigmàtica... ja no sé què més fer per protegir els meus sentits de tu."

"Aquesta sensació dolça que sento, quan ens mengem la boca lentament, abraçats, tot retrobant-nos."

"Sentir més enllà del tangible em devora l'ànima, em crema els sentits, i et vull dimoni, home bèstia, per ballar la dansa de les brases, encara que acabem morint de foc, desig i amor."

"Tanco els ulls, arraulida entre els llençols, disposada a fer realitat els teus desitjos, i espero a que et despertis, i sentir les teves mans expertes sobre la meva pell."

“El meu cos enyora el teu desig, tot i el Silenci de nits fredes, i et busca i es prepara per fer càlids els seus somnis.”

“Respons a mi quan et clamo i assedegues la meva set de tu, sense paraules, en Silenci, només gemecs i acció.”

“No podem negar el què sentim... ni sentir el què neguem... descontrol!”

“Converses que no et deixen sortir del llit i acabes afamada... hehe...”

“De res serveix el desig si no el consumeixes, oi destí cruel? Que em tens aquí, atrapada en el temps lluitant contra ombres fugisseres d’un passat erm, que refreda el present i retarda el futur.”

"Ho sé, la culpa és meva, però saps que t'ho pagaré amb escreix..."

"Ciberduchas que acaban con el agua, pero no con la humedad"

"La nostra cançó no té lletra, ni compàs... ballem "darling"?"

“Si et faig somriure... em desconcentres fins a l’infinit i més enllà... no m’ho puc permetre...”

"Decidir el què no vols, per aconseguir el què no pots... de vegades la vida és una merda!"

“Somiar-te ardent, penetrant, foll, esgotant el meu desig sota teu, agafant-me fort dels cabells, mentre crido el teu nom.”

“Creu-me, és millor aturar el temps abans no es regali a l’absurd, i esperar el moment en què només la fam inconscient, ens faci bramar ardents i folls.”

“Quan els fantasmes del passat tornen, somriu i encara’ls, saps que guanyaràs.”

“Només tu has fet que no estimar sigui un desig incontrolable. Gràcies!”

“Avui el dia té pinta de ser extenuant, avorrit i moix... vaig a posar rock i pintar-me els llavis de vermell per tu!”

"Aquesta insistència que tens de posar-te al meu cap..."

"Quin dia més estrany... enyor per un, tristesa per una,... no serà un dels millors de la meva vida, ni tant sols sé si n'he après res de bo... deixaré que acabi com vulgui, ja que sembla que no fa cas als meus desitjos..."

"Mossegar-me la llengua, perquè no et puc mossegar a tu!"

"Abraçades dolces de 15 segons, que arriben més enllà del sentir, t'embolcallen contra el món i et protegeixen de tu mateixa."

"Al llit, arraulida entre els teus braços, rient les teves tonteries sobre Raphaella."

"Regalar-me a algú que no em desitja com mereixo, i pensar en tu, en com seria sentir les teves mans sobre el meu cos."

"Vaig a seguir somiant-te, però ara dormint..."

"N'hi ha que tenim un cor erm, un cor destinat a no estimar... i ens aferrem a la passió i al desig, d'on en solem sortir il·lesos i satisfets."

“Aquesta sensació de despertar i fregar una cama contra l’altra, notant la suavitat de la pell.”

“Quan estic així de tontina, millor no t’acostis, o t’enamoraràs.”

“Per mi ets un objectiu, tan és el què trigui, tu seràs meu, ni que sigui un sol cop.”

“El problema és que si ara ho fem a la meva manera, després ho haurem de fer a la teva... i ja tremolo!”

“Tens tant clar com jo, que els nostres llavis s’han fet per fer-nos petons?”

“A veure avui qui m’ensenya el cul... “

“Mirón, que miras con amor...”

“Diuen que el temps ho cura tot... espero que això nostre no... m’agrada aquest regust agredolç quan et penso.”

“Vaig a posar-me calces, per si me les fas treure.”

“Ara ja sé que tinc un amic invisible... espero que ell tampoc em vegi.”

“Mmmm... va... menja’m la boca, fins que les llengües surtin pels peus.”

“Aquest cor que et fa somriure...”

“Sigue inspirando mis relatos, juntos pintaremos las letras con placer.”

“Què fàcil és no oblidar-te...”

“Hi ha silencis que només es poden explicar en el moment adequat, i si cal fer callar als escèptics, res com queixalar-los la boca.”

"Avui no vull somiar res..."

“Sento de nou l’escalfor del Sol mentre camino, i aturant-me, el fito complaguda, a través de les parpelles, gaudint de mil inputs lluminosos que em carreguen de nou, i somric, confiada, sense saber què tinc ben bé al davant.”

“Parlar, decidir, opinar... votar... no són delicte”

“De vegades sembla que el món vagi al revés... i sovint està molt boig.”

“Hi ha gent bona que no hauria de passar per certes malalties, i menys de vella, quan el destí és curt i la dolçor i companyonia és l’únic que els cal.”

“Si tu ets una oportunitat, millor no et deixo escapar...”

“Quan et penso i somric és una cosa, però quan se’m posa la pell de gallina, n’és una altra de molt diferent...”

"Dia agredolç, esperant la nit, per abraçar-me entre els llençols i pensar-te."

“Tinc sooooooooon!!! Primer objectiu del dia: intentar arrossegar-me amb els ulls tancats fins a la cuina i trobar la cafeïna... zzzzzzzzz...”

“Converses que no només recordes per ser divertides.”

“Vols un regal? Doncs t’ho hauràs de treballar.”

“Aquest poder que tens, perquè faci el que no hauria.”

“Sabes que si nos miramos a los ojos, vamos a traspassar todas las líneas.”

“Fem una cosa... jo t’ensenyo el cul i a partir d’aquí... ja veurem.”

“Abraça’m tant fort que noti els teus braços inclús quan hagis marxat, Amor.”

“De vegades l’atracció és com si portessis un fil de pescar lligat a les calces i no poguessis evitar que recollissin el rodet.”

“Si ric recordant-te, és que ets una mica animal.”

“Que bé que he dormit avui... i que bé que m’he despertat... mmm...”

“Quin solet que fa!!!... mmmm... aquesta sensació de Primavera que et captiva!”

"Aquesta marca al llavi que m'he fet mossegant-me'l, i que ara noto al passar-hi la llengua..."

“Saltar cridant per celebrar el 3er gol de Messi i el meu pare em mira seriós i diu: “estàs molt boja...”

“Petons que només es poden regalar penjant-te del seu coll.”

“La dolçor... un valor afegit...”

“Dies que et lleves com si t’haguessin atropellat amb un tràiler... crec que torno al llit... hehe...”

“Avui impera el flowerpowerisme amb sucre i tonteries vàries... quan la Lady està capulla, no hi ha qui la guanyi en mononeurona i movimients reptilians!”

“Avui juguem a que tu et poses a sobre i jo dic que sí a tot.”

“Quan no saps on vas aparcar el cotxe dissabte a la nit, ni trobes les claus del cotxe per enlloc, és que no tenies la neurona prou desperta...”

“Tant fàcil com olorar el futur i que faci olor a tu.”

“Aquesta cara d’entremaliat que em torna tant cotxina.”

“Si sabessis com et penso quan em crema el cos...”

“Vuelve a mirarme así poniendo tu mano en mi glúteo y no respondo de mis actos.”

“No pensis tant... el què passi passarà, i tu i jo ho gaudirem de principi a fi!”

“Mare meva!!! Mazinger Z on fire... qui fos Afrodita!!!”

“Aquesta tristor empàtica que t’envaeix quan veus patir algú a qui t’estimes.”

“Despertar-se rient, pronostica bons auguris per la jornada... a veure com va tot!”

“Petons a la galta que diuen tant...”

“Quan tinc un dia “Teletubbies” no em reconec.”

“Aquesta mirada dolça i vidriosa de la gent gran quan et somriu agraïda.”

“Dia llarg i gent curta... mai es pot tenir tot.”

“Complaure’t... el meu desig secret.”

“Si el passat atura el present... tu atures el futur.”

“Quan menjar-te la boca, va més enllà del desig.”

“Somriure imaginant com serà de divertit tenir-te entre les cames.”

“M’agrada que em despullis amb la mirada, em pentinis amb els dits i em callis amb la boca.”

“Ombres de cel blau i sol daurat que caminen al meu costat a cada passa.”


“Avui tinc tot el dia programat, segur que no surt res a l’hora!”

“Aquest perfil cotxino que fa tremolar lletres, punts i comes...”

“Comença la temporada de « vigilar » com portes creuada la bossa sobre el pit...”

“Ostres, què difícil ser original, quan tota la inspiració ets tu!!!”

“Avui dijous gras... ja sabeu!”

“M’estàs buscant... i em trobaràs...”

“Em truques i em dius que no vols res, només parlar una estona, sentir la meva veu... i xerrem com abans, fins i tot enriolats, còmplices, però sense l’amor compartit que vam deixar morir.”

“Entres per la porta, seriós, impertorbable, altiu, fins a penjar-me del teu coll i desfer la cuirassa menjant-te la boca, famèlica i calenta.”

“M’agafes fort dels cabells, controlant el meu cos, al teu gust, fins que deixo de lluitar en sentir els teus dits dins meu, desfent-me a cada carícia, tornant-me boja, perquè em regali a tu.”

“Vaaaa... abraça’m com saps que m’agrada quan estic tontina... si?...”

“Un excés de dolçor, de vegades, és contraproduent.”

Entrades populars