Silencis Gener 2019




“Desitjo passar pàgina de tot ho inútil (i inútils) del 2018,i donar força i color als qui lluitem junts per un somriure, per gaudir lliures, per estimar sense rancors, i sentir i abraçar la vida com més m’agrada, amb tots vosaltres, els que hi sou i em feu emocionar. Feliç 2019!”

“Dies en que no hi ha horaris ni rutines... un mareig espai-temps que s’acaba el dia 6... i relaaaaax...”

“Pinta el dia de mil colors, els mateixos que et fan sentir feliç.”

“Aquesta connexió que tenim i que no sabem, perquè ens domina el desig.”

“No vull entendre als absurds que inventen històries per fer perdre el temps als qui fa temps que tenen clara la fita a assolir.”

“Digues què vols de mi... és així de fàcil...”

“Mai esperis una mentida piadosa de mi... prefereixo que m’odiïs per ser sincera.”

“Mmmmmm... aquesta mania que tens de passar-me la mà per l’esquena quan ens fem dos petons... em torna boja...”

“Tal i com m’he portat aquest any... em deixen carbó segur...”

“El meu nebot m’ha demanat que truqui als reis per dir-los que s’ha deixat de demanar un regal... amb 4 anys té clar que tothom té mòbil menys ell, i veu que, o algú màgic li fa cas, o la cosa pinta magra!”

“El fred m’acaricia les cames, sé que m’haig de llevar, però segueixo fent el ronso, provocant al temps, gaudint del plaer de despertar-me lentament.”

“Espero que us hàgiu portat tan malament, que no rebre regals dels reis mags d’orient, valgui la pena!”

“Mai perdis la dolçor, és un dels valors més preuats que tenim.”

“Avui fa dia de quedar-me al llit com un torronet... véns?”

“Ets un descarat, i ho saps, com també ets conscient de com em posa que em diguis marranades quan et demano que callis, però un dia t’ho faré pagar, i suplicaràs, perquè acabi
el què has començat tu,
i et faré patir, entremaliada, gaudint de fer-te sentir com mai ho han fet fins ara.”

“Fa fred... millor bufanda...”

“Hi ha dies que estàs tan cansada, que no saps si la truita serà truita o acabarà sent un remenat d’ous.”

“Al sofà, estirada mirant la TV sento com el cos es relaxa, i les parpelles es tanquen soles, pesa la son, i pujant la manta fins a les orelles, em regalo als somnis, on espero trobar-t’hi de nou.”

“Si hi creus, lluita, si ho sents desitja, si ho vols, demana... no deixis perdre les oportunitats del dia a dia, gaudeix-les!”

“De vegades, la impaciència accelera l’instint, però també pot frenar l’espontaneïtat....”

“No deixis de somiar, fins que estar despert sigui la millor opció.”

“Regala’m un petó... i aconseguiràs el què vulguis de mi.”

“Mai deixis que l’egoisme dels forans entretingui el teu camí, perquè cap d’ells podrà amb tu.”

“Després d’una setmana matinant, avui que pots dormir, el teu rellotge biològic decideix que a dos quarts de sis ja pots estar desvetllada... té nassos la cosa...”

“El que donaria ara per sentir la teva llengua resseguint la meva pell... mmm...”

“No tot el què fas està bé, una mica d’autocrítica sempre va bé.”

“Aquestes pessigolles que sento quan em mires directament als ulls.”

“Miro a l’horitzó, infinit entre mar i cel, buscant la resposta als meus dubtes, i m’abraço pensativa, hipnotitzada per les ones, que xiuxiuegen juganeres amb la brisa i, absorta en la distància, et penso, enyorada, de tu i els teus petons.”

"Dilluns fred de gener... ideal per escalfar l'ambient, t'hi apuntes?..."

"Acabant els últims detalls del proper relat eròtic de dimecres... mmm... Lady... Lady... això sí que és saber començar la setmana... hahaha..."

“Arribar al nirvana amb tu, un somni pendent.”

“Avui estic positiva, contenta i feliç... curiós que passi un dilluns... que duri!”

“Saps... podríem jugar a estimar-nos i passar-ho molt bé...”

“Passar-te l’estona cantant sense saber cantar i que et sigui igual.”

“Cada vegada em sorprens més, hauries de deixar de fer-ho, no em vull enamorar de tu.”

“Jugar amb tu, és no deixar de somriure, anar més enllà del desig, és un tot inexplicable que em captiva i em regala a tu.”

“Dolça, m’estiro sota la manta, i somric pensant-te, mentre fico la mà sota les calces.”

“Dies que tens molta feina, que saps que no l’acabaràs i tries la opció de passar de tot, deixar que el destí et sorprengui!”

“Regala’m 5 minuts i desitjaràs parar el temps.”

“Aquest súper poder d’atraure’m inclús quan vull allunyar-me de tu.”

“Compartir moments amb el pare i veure’l content i agraït per estar amb mi, fer-li un petó dolç abans de marxar i que em pregunti quan torno, perquè no vol que marxi, i emocionar-me, mentre em cordo la jaqueta, i el veig somriure quan li dic: ”demà passat!”...”

“Dolça, desperto somiant-te, encara adormida a la realitat i m’embolcallo entre la flassada, agafant-me fort al somni, perquè no s’acabi.”

“Abraça’m intensament, fins que senti la teva pell encara que no hi siguis.”

“Com m’agrada sentir com respires quan m’agafes els pits des del darrera i els acaricies per sobre la roba.”

“Només tu pots provocar-me dies en que se’m barreja l’essència flowerpower i el desig de fer cotxinades.”

“No per detenir més gent, cedirem a res. Només fan despesa econòmica i donar pel sac.”

“Ballem en silenci la dansa de les brases, fins que surti el sol o acabem les forces, amor meu.”

“Dies en que la jornada laboral comença a les 19:00 i vas a preu fet per veure el #Barça!!!

“Avui a dormir millor... “

"Quan la feina t'esborra una setmana sencera, per bé que hagi anat, et queda la recança, de saber, si val la pena regalar tant de temps al destí sense viure'l."

"Aquesta sensació de que si pogués travessar la pantalla, et trobaria al meu davant mirant-me."

"Mirar el futur amb un somriure, aquestes idees descabellades que es poden fer realitat, on la ficció és tangible, i els somnis de sucre glacé."

“S’ha de ser molt mononeurona per actuar com ho han fet aquest grup de taxistes... això aquí no ho volem.”

“Què tal si fem una lluita cos a cos i el qui perdi es menja a petons a l’altre, eh???!!!”

“Molt cansada de sentir tantes burrades per part d’inútils indocumentats.”

“Després d’un dia tan llarg, et penso i somric imaginant què et faré quan et pilli.”

“Vaaaaa... tontino... tanca la TV i vine a fer-me pessigolles, que estic molt calenta.”

“M’agrada com em toques quan em busques al llit i estic llegint... em desconcentres excitant-me subtilment fins que el llibre acaba a terra i jo entre els teus braços. T’estimo.”

"Avui sento que amb tu, puc somiar desperta..."

“Si juguem amb els estels, no en tindrem prou amb la Lluna.”

“Aissss... si fóssim al mateix sofà...”

“Avui segur que et somio... ja estic impacient per anar al llit!!!...”

“Diumenge de pluja, llit i nosaltres... mmm...”

“Frenar l’instint carnal és viure el desig en essència, és bategar pensant-te, somriure imaginant, somiar entre brases dolces, que em fas teva.”

“La paciència és la virtut dels qui arriben a assolir la fita en el moment idoni.”

“No dubtis ni per un moment que diferim en intencions, vine i abraça’m mentre ballem la nostra cançó una vegada més, amor meu.”

“Melangia de passejar plegats sota un paraigües un matí d’hivern menjant xurros amb xocolata.”

"Quan em desperto contenta, només tinc un objectiu, no deixar de somriure!"

“Em desconcertes... i ho saps...”

“Parlar amb tu i sentir el desig a la teva veu.”

“De vegades, el silenci, fa que trobis la veritat dins teu, escolta-la.”

“Justament, perquè m’estimes, és que no podem estar junts.”

“M’encanta que em facis riure quan menys ho espero!”

“M’emociona que els teus ulls diguin que m’estimes.”

“Fes-me un petó de sucre i tindràs dret a un desig.”

“Que tinguis un bon dia amor!”

“Aquest petó que m’hipnotitza per la resta del dia.”

“Aquest egoisme que m’obre els ulls i m’allunya de tu.”

“No sé perquè ens posem tristos quan hem de deixar algú que no ens mereix.”

“Ara hauries de ser aquí i fer-me oblidar el present.”

“Pensar-te i abraçar-me dolça, imaginant el què podem ser.”

“Sort que no sóc al far west armada, avui em quedava sola... hehe...”

“Ganes de ser lliure... em vindràs a trobar?”

“Després de la tempesta ve la calma...”

"Encara en la foscor, obres els ulls i ho veus clar, avui serà un gran dia, avui tot comença de nou, i t'emociones!"

"Veig el sol rogenc com pinta la carena, i sento el fred apropar-se, decidit, contundent, i corro excitada a buscar guants i la bufanda, i espero impacient mirant per la finestra, per si neva i puc tornar a fer un ninot de neu, mut i gèlid, que avui es dirà Silenci."

"Avui hauria d'escriure tot el dia, viure aventures i petons de personatges imaginaris, que em fan riure i plorar, que em regalen batecs ensucrats d'històries tangibles, en un món on mai podré entrar, però que només jo en tinc la clau."

“El qui va inventar la comptabilitat no va pensar amb la gent a qui ens avorreix moooooooooooolt!... zzzzzzz...”

“Quan canvies el destí i la jugada surt perfecte... mmmm... brutal!”

“Avui estic morta... lluita de les parpelles per aguantar tot el partit.”

“Ho saps, oi, que et faré meu?... doncs això... estàs avisat!”

“Sé que m’estàs llegint, imaginant-me dolça, preguntant-te com seria fer-nos un petó llarg i humit ara mateix.”

“Sospiro pensativa, mirant fixament la làmpada, i tapant-me amb la manta, m’organitzo mentalment el planning per demà, lamentant no poder compartir un cafè amb tu, potser un petó dolç... retenint el meu desig un cop més, esperant-te.”

“Fred de tot, menys de tu...”

“Imaginar que ara et podria estar olorant el coll abraçada i posar-se’m la pell de gallina.”

“Aquesta cara de babau agraït que fas quan t’acabo de menjar de cap a peus.”

“Al sofà, sento el crepitar de la llar de foc, i tanco els ulls, endormiscada sobre el teu pit, respirant al ritme dels teus batecs, mentre em deixo seduir per tu, que em regales un petó de sucre entre els teus braços.”

"Dies en que una bestiesa porta al desenllaç de mini coincidències i acabes arreglant una bola que no té ni cap ni peus... "

"Hòsties! ara estic molt esverada... necessito alguna cosa dolça... véns?..."

"No saps el què has perdut, fins que ho enyores, i de vegades, no és l'últim que has deixat enrere..."

"Escriure és desconnectar, és evadir-me uns segons de la realitat, tornar a centrar-me, és jugar a cegues amb tu, sense ni tan sols saber-ho, és provocar-te en Silenci, demanar a crits que m'escoltis, encara que no et faci cas... si ho entens, estem fets l'un per l'altre."

"Quan sento dins meu aquesta energia que només puc exterioritzar en forma de placatge o lluita de petons cos a cos... em faig por a mi mateixa."

“Mai entendré el periodisme inhumà que fa servir la desgràcia dels altres per augmentar audiència... tant difícil és posar-se en el lloc de la família de la víctima i deixar de tocar els ous?”

“Ja t’enyoro...”

“Per més voltes que hi donem, només hi ha un camí, una fita a assolir, i lluitarem fins a fer-la efectiva.”

“De vegades, veure tanta porqueria, agressivitat i mala educació a les xarxes desmoralitza a qualsevol.”

“Amb ho fàcil que seria tot si ens respectéssim els uns als altres amb igualtat.”

“Melangia dolça, recordant petons que tornaran, i et penso abraçada en soledat, desitjant que el temps passi ràpid, per tornar-te a estimar a flor de pell.”

“La vida és simple... camina sempre endavant, i si caus, t’aixeques i punt!”

“Les sangoneres mediàtiques volen com carronyers famèlics, barallant-se per l’últim tros d’indignitat d’un pastís erm, que mai hauria d’haver passat.”

“Necessito una abraçada de 30 segons...”

“Despertar-me, pensar en tu, desitjar-te sobre meu i somriure... aisssss...”

“Melangia de menjar-te a petons...”

“Quina mandraaaaa!!!... que algú em desperti la neurona... zzzzzzzz...”

"Que jo t'estimi, no té importància si tu no ho saps."

"No deixis que l'egoisme de qui no t'estima, entristeixi la teva voluntat per tirar endavant."

"Si ja saps que quan em mires així, em desfaig per dins i per fora."

"Clients que es creuen amb el dret de dir i "renyar", tot i a tothom, i que ni se n'adonen que estàs a punt d'engegar-los a la merda amb un somriure hipòcrita que no sabran com encaixar."

"Fem un tracte, si em menges la boca i m'agrada, tu tries el següent pas."

"Qui? Jo? Marrana?... home, si cal... i tu?"

"Ja enyorava els teus ull llegint-me... ara enyoro els teus dits tocant-me..."

"Dies llargs, que passen volant, ni te n'adones del temps i ara, res, sopar, dormir... un dia que s'oblidarà, com tants d'altres."

"Ajuda'm a escapar de la realitat, para el temps i porta'm on cada segon tingui vida, on cada minut sigui amor, on les hores no passin, i els dies no arribin."

"Necessito que m'abracis, en Silenci, sols, reals, tangibles de cor endins."

"Tan fàcil com posar música i ballar descalça al menjador, de puntetes, donant voltes mirant al cel, amb els braços oberts, somrient."

"Ara necessito una dosis doble de tu... a poder ser amb sucre, sinó és igual... però fes-me teva com mai, com sempre... com vulguis..."

“Sona el despertador massa aviat pel meu gust, el silencio i començo a estirar-me, encara endormiscada, fins a olorar el teu perfum al coixí, que em recorda els jocs d’ahir a la nit. Has marxat i no sé el teu nom, però somric divertida.”

“El fred hivernal m’abraça les cames en sortir del llit, estic tremolant... vaig al bany, obro l’aigua calenta, entro a la dutxa i em deixo caldejar per la tebior del raig, que em ressegueix la son, fins a fer-la fora.”

“Relats que et posen molt cotxina... i la culpa és d’ell per provocar-me... cotxino!”

“Dies en que la humitat et pentina al més pur estil de “Los Angeles de Charlie”... “

“Pst! Tu! Que sí... que val... que ballaré amb tu... però només lentes...”

"El primer propòsit del 2019 era treballar menys hores.. plegant a les 22:00 no crec que l'acompleixi... demà ho aconseguiré segur..."

"Cansada, només tinc ganes de seure al sofà, al teu costat, en Silenci, llegint un llibre, mentre poso els dits del peu sota la teva cuixa."

"Per més que m'ho demanis, no penso deixar de somiar-te... amb ho bé que ens ho passem el teu subconscient i jo..."

"Fer-te un regal a tu mateixa de tant en tant, és tant o més necessari que estimar-te a tu mateixa per fer més feliços als altres."

"No pateixis, sóc forta i decidida... si em cals, ja sé on trobar-te... gràcies!"

"Moments en què l'erotisme dorm i simplement sóc una noia dolça... res més..."

"Estàs dormint al sofà, m'apropo lentament, i no puc resistir la temptació de fer-te un petó, que et desperta, i m'enamores quan em somrius dolç i anem cap llit, on tornes a adormir-te, contra el meu pit, mentre et pentino amb els dits."

"No vulguis el que no és teu, només... desitja-ho i menja-t'ho fins avorrir-te'n!"

"Si el dia comença malament, perfecte! només pot millorar!!!"

"Vaig a fer-me un suc de taronja, avui el dia té pinta de necessitar moltes vitamines!!!"

"Què difícil és pentinar-se despentinada..."

"Avui diria que m'he llevat amb aquesta energia..."

"Amb el què m'agrada que em facis riure i m'has de fotre aquestes bromes d'ensurts que no fan cap gràcia... ja et val!"

“A veure com va avui el partit...”

“Orgàsmic!!! Partits que haurien de durar el doble...”

“Ostres... vine que això s’ha de celebrar!!!”

“Ja que no hi ets, vaig a somiar-te...“

“Avui mononeurona fins carregar el cervell de cafeïna... zzzzz...”

“Aconsegueixes fer-me sentir única, especial,... deixa de fer-ho abans que no pugui oblidar-te.”

“Sentir la llibertat de fer el què vols, no té preu, mai ho oblidis!”

“Converses que et desvetllen una nit qualsevol.”

“De vegades el destí és més surrealista que la imaginació... de vegades supera al subconscient.”

“Sempre pots triar, de tu depèn agafar el camí que vols o el que els altres creuen que més et convé... de tu depèn ser feliç o no.”

“M’agrada la teva boca, com somrius, com m’expliques les històries, com mai tens presa per marxar, tu, sí, m’agrades perquè em fas ser com sóc i sentir com vull, tu, sí, la meva inspiració.”

“Saps, tranquil·lament, et dic que t’estimo, sense por, sense caducitat, sense raonar... simplement, em surt, i em fa feliç.”

“Portes tota la tarda burxant-me... m’estàs buscant... provocant... com ara vinguis i no em follis, la tindrem!”

“Tens dues opcions, amb mitjons o sense mitjons... de la resta me n’encarrego jo... maxote!”

“Per avui ja plego... estic feta caldo... tinc ganes de llegir-vos en silenci, mentre la son s’apodera lentament de mi, i amb una mica de sort, somiar amb un de vosaltres...”


#byLady (Gen'19)

Entrades populars