Silencis Desembre 2018




“Prou animals al circ a tot el món...”

“Ara no sé si avui és dilluns o dimecres... per sort dijous serà dissabte... mmmmm...”

“Quan entres amb mi a la dutxa sempre arribo tard a la feina... ets un malparit!... tens sort que t’estimo molt.”

“No sé què ha passat, però ja no el vull, ha aconseguit desenamorar les meves lletres... l’enyoraré...”

"Passar de vigilar per si marxa, a patir per si torna."

"Quan el destí et deixa un espai per omplir, i t'il·lusiones sense saber què depara el futur."

“Què millor que desitjar un petó de bon matí, mentre espero el teu desig quan obris els ulls…”

“Gira el món sense parar... i m’hi aferro per no aturar el destí, que grinyola indecís.”

“Et sento bategar tan fort... que ningú diria que has posat entre nosaltres un vel atofat... o un estúpid vel...depèn com ho miris.”

“Em xiulen les orelles, potser que callis, no?”

“Vaig al llit, a veure amb qui somio avui... mmmmm...”

“Vull que siguis el sucre del meu cafè...”

“Com t’agrada fer-me riure amb tonteries i què tonta em poso...”

“Sorpreses que superen la carta dels reis mags d’orient.”

“Si haig de triar... no hi ha dubte... tu!”

“La sinceritat, no sempre ajuda, però mai fa recular.”

“Ganes de sopa, relax i dormir... avui, la nit ideal!”

“Cervesa, braves, tu i jo... no cal res més...”

“Ganes de passar junts 4 dies sota els llençols... mmmm...”

“Fes-me oblidar la realitat, porta’m on tot sigui perfecte, on ser feliç no estigui prohibit, i somriure no sigui pecat.”

“Quan el cafè amb llet surt així, el dia promet ser diferent, especial... “

“Doncs sí, jo treballo avui... i què?... vaig a seguir... “

“I tu... si no em parles, deixa de llegir-me... capcigrany!”

“Fotos i relats que quedaran en l’oblit... una pena...”

“Tot just fa unes hores que ens abraçàvem entre petons, i ja t’enyoro... no triguis... encara no he acabat amb tu.”

“Sento l’enyor del somriure en hores baixes, l’empatia d’abraçar-nos en silenci, l’energia positiva mirant-te als ulls, la complicitat pacient d’estimar-nos.”

“Quan els petons pinten ànimes.”

Avui aprofitem el diumenge, que demà la rutina ens dibuixarà el dilluns i hem de carregar piles!!!

“Buscar 1 foto entre 22.000, només ho fas per algú molt especial.”

“Si véns en boles... passo de l’arbre!!!”

“Tu has decidit oblidar-me, si el record i l’enyor et torturen l’ànima, et fots!”

“Sento la dolçor dels teus llavis a l’espatlla, mentre m’olores els cabells, i tanco els ulls. Abraçats, comencem la migdiada.”

“Ets un descarat!”

“Ostres com costa avui activar la neurona... zzzzzz...”

“M’acaben de bloquejar Instagram de la Lady... us informo quan ho hagi resolt o obri nou compte...”

“Hi ha vegades en que t’abraçaria tan fort que deixaríem de respirar.”

“De vegades accelerar allò que ha de passar a poc a poc, pot acabar destruint-t’ho.”

“Si em segueixes tocant així, avui no sortim del llit.”

“Tinc tantes ganes de tu, que sols pensar-te el desig em posseeix, i només les meves mans poden assedegar la fam que et tinc.”

“Quan tens el poder de decisió i el regales, no et queixis si deshumanitzen els propòsits, tu ho havies regalat... mullar-se... sempre és la millor opció.”

“Sentir-te a tots els nivells... el meu objectiu.”

“De vegades penso que sense hipocresia, el món seria menys sociable.”

“Mai hagués pensat que algú com tu em faria riure tant..”

“No entenc a la gent que no regala estima desinteressadament.”

“Aquesta gent que sempre parla i mai escolta... cansa molt!”

“Crec que els polítics haurien de començar a parlar sobre la “precarietat política”

“Dilluns, i sense haver carregat piles... zzzzzz... va, fem campana i ens quedem tot el dia jugant a estimar-nos?”

"Ganes de que arribi el Nadal, però no per festes, sinó per deixar de treballar a quest ritme que no deixa ni respirar!!!... hehe... la gent està molt nerviosa..."

"Vaaaaaaa... parem el món i ens abracem 5 minuts eterns?... mmmmm..."

"Et sento sobre la pell encara que ja no siguis al llit amb mi, i respiro somrient, impacient, perquè arribi el proper petó!"

"Arggggg... prou treballar!!! que tinc mono d'escriureeeee!!!"

"Quines ganes que et tinc... ni t'ho imagines!!!"

"Quan un energumen es pren la llibertat de matar i violar una noia, ni aigua."

"Ara voldria abraçar-te, dolça i complaent, amorosa, perquè necessito sentir-te a flor de pell."

"Vaig cap al llit... sé que m'hi esperes, i les papallones a l'estómac em fan somriure."

"Ja no em crec a ningú, poden parlar, prometre,... res... només em guio pel meu cor, i aquest em porta cap a la Llibertat, que assoleixo dia a dia, segon a segon, amb altres cors que m'agafen de la mà i caminem junts cap a un món millor."

"Desespero al llit, perquè no et tinc, exasperada pel teu silenci, la teva força de voluntat per fer el correcte, i m'adormo pensant-te, induint els somnis cap a tu."

"La força del teu somriure, m'encomana, riallera, mentre camino cap a tu, esperant-me amb els braços oberts, i em deixo abraçar, confortada per l'escalf dels dos cossos junts, que per fi, podran assedegar el desig que ens crema per dins."

"Com m'agrada despertar-me vint minuts abans de que soni el despertador i despertar-te a petons, per fer-te meu un cop més abans de marxar."

"A la dutxa, m'ensabono lentament, resseguint cada centímetre de pell que ahir et menjaves amb delit."

"Avui no estic per hòsties... ves-te descordant els pantalons, que jo ja vaig salivant."

"A veure, no et confonguis, m'encanta que em protegeixis, com jo a tu, però encara m'agrada més quan eduques als altres, i m'ajudes, pas a pas, a poder anar tranquil·la pel món."

“Qui mana al poble és el poble... qui no entengui això, no té dret a parlar en nom seu.”

“Tots els que us queixeu dels talls i protestes d’avui #21D, no us entenc, però us respecto, perquè en teniu tot el dret... enteneu com va això?... doncs res... a seguir!!!”

“Cansada d’aguantar tant odi d’uns i passivitat dels altres.”

“Quin solet que fa!... si ara et pogués menjar a petons, seria un dia perfecte!”

“Converses de dues hores amb aquella amiga que enyores i feia temps que no parlaves.”

“Bon nadal i Feliç Any Nou 2019!”

“Sentir les teves mans recorrent el meu cos, em desperta els sentits, m’escalfa la sang i m’emmetzina la raó, fins que perdo el control i em regalo a tu, calenta, dolça i submisa.”

“Trempat, et noto al darrera, entre les natges, dur, calent, mentre m’agafes els pits amb força i em repasses el clatell amb la llengua, tornant-me boja per moments.”

“M’agrada quan em mires fixament, sorrut, posant-me nerviosa, perquè un somriure dolç m’enrojoli tímidament.”

"De vegades, aquests horaris inhumans, donen fruits que fan que moooooolt de tant en tant, valguin la pena."

"Desespero per tocar-te, i nerviosa, t'espero al replà, amb els braços oberts..."

"Si creies que la meva pena per tu em faria morir en vida.. res més enllà!... sóc massa valuosa per deixar-me perdre per algú com tu."

"Sentir les llengües jugar, càlides, humides, ens fa perdre la raó i perdent la vergonya, ens anem menjant fins a perdre'ns al llit."

"Tot i veure'm apuntant-te amb una pistola, no em creus capaç de disparar, i goses mofar-te de mi, inconscient que a cada paraula, menys segons de vida et queden." (Ficció Literària)

"Avui estic maca, ho sé, em mireu amb delit, amb posats que desprenen testosterona, i remeno el vermut amb l'escuradents, que passeja les olives lentament, abans de posar-me-les a la boca i fer-les lliscar amb les dents, assaborint la salabror mentre et miro als ulls."

"Aquells dies en que no cal ni que em demanis que em tregui les calces, només per com em mires, calent, famèlic,... cauen soles."

“Feliç Any Nou 2019!!!”


#byLady (Des'18)

Entrades populars