Trobar-te



Mans


gira la vida, revolts de passió,
dansant pel destí, rencontre d’amor
camins de ceguesa, ignorant el teu ser,
I ara què passa? Què coi hem de fer?

somriure de nina, mirada i dolçor,
em cals cada dia, et vull de tot cor,
i et sento tan meva, que em vull fer valer,
i em sento tan teu, que no sé qui ser,

mirant-te cofoi, fent junts el camí,
tot és alegria, de saber-te amb mi,
miratge de joia, mil fets a explicar,
destí nou de trinca, agafats de la mà,

dinou són els anys, milers els petons,
passat fugisser que s’oblida a raons
forjant un futur, a tot gas emergent
explicant-te orgullós a tota la gent

vull dir-te que tu, raó del meu ser
has canviat el què sóc, tot el què vaig fer
ara et sento fervent, cor BMW a cent,
i al·lucino indulgent, com n’és d’evident

nena maca, d’ulls meus, cabell llarg i bru,
no dubtis mai més, que sóc aquí amb tu
faré el necessari, per ser al teu costat,
vivint i rient, i a moments malcarat

i no has d’oblidar, sota cap condició,
que sóc el teu pare, el teu protector,
company de silencis, amic de tot cor,
compartint un futur, ple de joia i Amor.





Nota: 
Aquest poema ha estat una sol·licitud d'un follower, per dedicar a la seva filla que avui, 5 de gener, és el seu aniversari. Per molts Anys!!! i gràcies per fer-me partícip d'aquest Silenci tant vostre. 
Una abraçada ben forta! 
La Lady 

Entrades populars