Silencis Novembre 2018







“El respecte per la llibertat sexual no és mirar cap a una altra banda, és normalitzar que som molts i diversos. Així de fàcil!”

“Fa fred, la pluja espetega contra la barana del balcó, endormiscada entre llençols, m’acosto a tu per aixoplugar-me entre els teus braços.”

“Abraçades, els mugrons perfilen línies imaginàries pel moviment dels cossos, aferrats a la passió de llavis ardents i llengües famèliques...”
“No em pots demanar fotos del meu cos, és la meva intimitat, que regalo a qui vull, com vull i perquè vull.”

“Per un petó teu, ara, em regalaria al Dimoni eternament.”

“Quan fas riure a algú, ja no et cal ser hipòcrita, ha vist la teva ànima.”

“És tard, la Lluna somriu dolça, marassa de nits d’amor, que bressola amb compte, perquè no despertem, i puguem, així, gaudir de trobar-nos en somnis.”

“Va, passa cap al llit, que tinc fam de tu...”

“Desperto somiant-te, acalorada, excitada, i et busco fins a la cuina, per robar-te el suc de taronja i mil petons.”

"Gent sense paraula, que emmetzina la integritat dels qui avancen mirant el futur, on la convivència ha de ser una prioritat."

"Quan qui no té confort, en dóna al qui creu no tenir-ne."

"De vegades, l'estupidesa humana, supera les expectatives."

"M'agrada encabritar-me amb el món, carregant energia enrabiada, que es condensa en el meu interior, guerrera, preparant-me inconscientment per tu, el meu objectiu, aliè a l'huracà felí que s'abalançarà sobre teu."

"Suposo que tens clar, que enamorar-me no és una opció."

"I de cop...aquell presentment de bruixa es fa realitat, i el destí es gira i t'empeny amb força cap a la bonaventura, i t'agafes ferma al present, per por a que t'agradi el futur i no puguis tornar a suportar qui ets ara."

“Sempre, buscant una excusa, revertint el sentit a tot, explicant una vida imaginària, q mai no va existir entre nosaltres, sempre em vas mentir, fent-te perjuri a tu mateix, i ara, és impossible q confiï en tu, ni per donar-te una altra oportunitat, perquè ara, tu ets la meva mentida.”

“Descanses amb el cap sobre la meva falda, jugo amb els teus cabells pentinant-te amb els dits, i somric, contenta de tenir-te amb mi.”

“El pacífic pot suportar la violència amb valentia, el violent ignorant mai sabrà com afrontar un somriure sense por.”

“Quan no entenc el món, em conforta una abraçada ben forta.”

“Deixo que el desig em posseeixi, gaudint de sentir-lo dins, escalfant-me, regalant-me el que només ell sap que m’agrada, i tanco els ulls, perquè em faci seva, una vegada més.”

“Converses infinites on el temps no hi té cabuda.”

“Encara al llit, recordo l’ahir entre els teus braços, i em regalo sentir-te, avui sola, a través dels meus dits, que humits, viatgen impacients cap a venus.”

“Començar el matí amb un cafè amb llet on et dibuixen una flor, només pot significar que avui serà un gran dia!”

"Dies en que no pots escoltar lentes de rock, perquè t'arriben tant al fons que et fa mal."

"Avui és d'aquells dies que dic SÍ a tot!..."

“La culpa és teva, per portar la xocolata...”

“Sento els teus batecs dins meu, i em torno boja, estimant-te més encara, si és possible.”

“No et defujo, el deure m’ocupa, però estigues segur que et penso, et busco i enyoro com mai.”

“Cansada, la son em tomba, se’m tanquen els ulls, i m’aferro a les teves mans sobre els meus pits, arraulits abraçats al jaç, acomiadant el dia per retrobar-nos en somnis.”

“Saps... em distreus de la meva rutina...”

“No pots baixar-me les calces abans de sortir, o arribaré tard a la feina!... vaaaa... 5 minuts i prou...”

“És que clar... no m’avises i ja se sap... la taquicàrdia, em distrec i ja hi som... empanada mirant...”

“Mare meva!!!... tinc la bilirubina apujant-se per les parets, i els ulls clavats a tu... esperant que cobri vida tot plegat!!! “

“Qui espera una vida a que el destí li regali una oportunitat, perdrà la oportunitat de viure el seu propi destí.”

“Te n’adones de com en som de feliços quan només existim tu i jo, aquí i ara?... doncs això... dues tasses per favor!”

“Vaig a apalancar-me, amb una mica de sort, m’adormo i ens trobem.”

“Ara faria aquest vermut que tenim pendent... “

“Què? Ja saps què vols fer-me avui? “

“Ara mateix, necessito que m’abracis i em diguis que tot anirà molt bé, encara que sigui mentida... ja em desenganyaràs demà.”

“M’has robat el cor, ara treu-me les calces i fes-me feliç.”

“M’agrada quan em fas riure al llit.”

“Sé que plou, que estic cansada de tota la setmana, però somric, per tu, per mi... perquè juguem i val molt la pena... perquè tinguem un bon dia, allà on siguem...”

"Un no pot continuar la seva vida amb un somriure il·luminant-li la cara, si no deixa el passat enrere, els records en una petita caixa dins el cor i els ressentiments adormits"

“Si tu no ets aquí... un bombó per calmar el desig... mmm...”

“Avui, he despertat al Sol.”

“Ostres tu... aquests xarops que sembla que t’hagis pres un xarrup de whisky...”

"Aquest llenguatge subtil que només tu i jo sabem... aquest cor que et demana atenció, per dir-te res que no sàpigues, que no vulguis, sinó tot el contrari, reafirmar que no existim."

"Estic emmurriada, perquè t'has rigut del meu pentinat, i m’abraces fort per la cintura, rient, i no em puc escapar, intento no mirar-te, perquè entenguis ho ofesa que estic, però pots amb mi, i també m’enriolo, i mirant-me als ulls, em demanes disculpes amb un petó.”

“Mira-te’l... diu el cap al cor, que esvalotat regira els sentits, i els llavis, somriuen endormiscats, l’última nota musical del dia.”

“És tard... el llit em crida i la son m’empeny... demà més, ara te’m regalaré en somnis... t’hi espero desig... com sempre, com mai...”

“Ploro davant la injustícia de no tenir-te amb mi, l’enyor em crema el cor i la tristesa al recordar-te, després de tant de temps, em segueix colpint l’ànima, fins que agraeixo al destí haver compartit la teva vida, i et somric afortunada, allà on siguis.”

“S’acaba el cap de setmana, massa curt per tantes piles a carregar.”

“Kit de supervivència neuronal.”

“Dolça, et vull aquí, amb mi, que m’abracis, em cuidis, en Silenci, només compartint-nos l’existència de ser, com som, el què som, un.”

“Regala’m un petó, i seré teva per sempre.”

“Fujo de la realitat que m’ofega, i et busco, ara aquí, enmig del no res que s’ha fet quotidià, navegant entre lletres d’amics imaginaris que em somriuen, i entre tots, tu, que no rius, observant-me en la clandestinitat, inventant junts un nou llenguatge, marcant-nos els sentits.”

“He descobert que tinc un súper poder, sóc capaç de tancar els ulls i notar els teus llavis sobre els meus.”

“Ets la meva música.”

“Mitjanit... desaparec, sota els llençols, que m’abracen càlids, subjectant els meus somnis, que volen cap als teus, per fer-los tangibles, i tremolo en sentir-te dins, estimant-me, com jo a tu, assolint el nirvana, sabent que mai tornarem a la realitat.”

“El sol desglaça la fredor de la nit, i em regala una vegada més, poder triar el meu destí.”

“No provoques lo que no quieras que ocurra...”

“M’has tornat a fer riure... favàs!”

“Pensant i pensant passen els dies, i no crec que serveixi de res si no actuo.”

“Com em tornis a tocar el cul quan ens creuem per aquí... et saltaré al damunt i et menjaré la boca!”

“Potser no depèn de les opcions, sinó de la conjunció de realitats entre mons paral·lels.”

“Amistat surrealista de desconeguts, amb ànimes bessones que connecten més enllà del tangible.”

“Foc a discreció apuntant-me al cor, que esquivo àgilment a cops de cap, manifestant en secret que si me’l roben, ja no seré immortal.”

“Quan em fites així sé que m’estàs despullant amb la mirada, només cal que m’ho demanis i ho faré jo per tu, davant teu, a ritme de blues.”

“No deixo de portar posades les lletres que em vas regalar.”

“Ja no sé qui és el gat i qui el ratolí.”

“Descalça ballo cantant la nostra cançó.”

“Saps, amor meu... un dia deixarem de ser Sol i Lluna.”

“Tu toca el què vulguis, mentre soni bé... ja inventarem la melodia”

“Mmmm... la nit em reclama, i jo a tu, al jaç, despertant somnis que només nosaltres podem fer realitat.”

“Ho sé... la pluja emboira els sentits i entristeix la soledat, vine, i deixa que t’abraci fins que surti el sol.”

“Esmorzars que donen un punt de color a un dia gris.”

“Reclosa entre parets de vidre, et veig, i et crido, però no em sents, i defalleixo, agenollada, desesperada per l’estima que et tinc, per l’enyor dels teus petons, pel desig de fer-te meu.”

“És tard... vaig a somiar-te.”

“Al llit, llegint, amb les cames creuades, moc el peu nerviosa, mentre espero que arribis de la feina amb el sopar... dius que soparem al llit... mmm... com m’agrades!”

“Recordar el passat en un malson, plorant angoixada, et desperta sobresaltada, desubicada, fins saber-te al llit, a les fosques, sola, i respires profundament, arraulint-te entre llençols, eixugant-te els ulls, intentant comprendre el perquè et va passar a tu.”

"Sents les ganes de viure, com s'aferren al destí, i somrius feliç caminant cap on vols, perquè és teu el futur, i pots pintar-lo del color que vulguis!"

"Si em pregunten què vull ara mateix, és fàcil... un DONUT!"

“Marques després d’estimar-nos al cotxe una tarda de pluja.”

“Aquesta sensació quan, mig adormida, t’arrossegues fins al bany, i després de fer un riu, et rentes la cara, sentint com l’aigua freda desperta de cop totes les cèl·lules del rostre, que corren a avisar a la resta del cos, que cal activar-se per viure un nou dia.”

"Tens el poder de fer-me perdre el cap... així que, vigila no em facis perdre el cor..."

"Que sí... que sí... que no em fas pena, seguiré torturant-te a petons fins que em doni la gana... t'ha quedat clar? doncs això..."

"El Silenci que m'agrada de tu, és aquell que ens eixorda els batecs del cor quan ens mirem als ulls... la resta, em posen trista."

"No espero que la vida em regali res, ja m'espavilo soleta a menjar-me-la a queixalades."

"El temps em persegueix, aturant-me quan estic arran de terra, perseguint somnis que no m'arriben, i trepitjant fort, torno a saltar ben amunt, esperant que, aquest cop sí, pugui assolir la meva fita."

“Per si ens trobem en somnis, he posat unes gotetes de perfum a aquestes lletres, així em reconeixeràs... busca’m, dormiré fins que noti els teus llavis sobre els meus.”

“Obrir la porta i que apareguis de cop, és com una glopada d’aire fresc directe al cor que em fa somriure.”

"Dia llarg, en Silenci, esperant retrobar-te, i m'abraço a tu només veure't, amb els ulls tancats, olorant-te la pell, sentint que ets meu."

“Miro com dorms al meu costat, tranquil, respirant pausat, i et pentino amb els dits per despertar-te dolçament, amb un petó, abans no comenci a cridar el despertador.”

“Si tu no ets aquí, doncs, hauré de llepar la piruleta...”

“Bufff... ja hi som... a fora plovent i jo veient-t’ho tot de color de rosa... mmm...”

“Aquest amic que t’ajuda quan ho necessites i no imagina com li arribes a agrair.”

“Doncs a mi el #BlackFriday me la sua bastant.”

“Si vols sentir... millor t’ho dic sense paraules...”

“Si ho enretiro tot, lletres, paraules,... i no hi ha cap filtre, no responc del meu instint carnal, massa temps mirant-te entre línies.”

“El cor batega sabent que em vols, amb tu, mirant-me als ulls, i tremolo impacient per sentir les teves mans vestint-me.”

“Si el desig és egoista, com seré jo que el veig amb bons ulls i deixo que m’arrossegui cap als inferns més prohibits, sense por a cremar-me.”

“Ara i aquí, ho sents? Notes la presència? Sí, junts, en aquesta bombolla imaginària, agafats fort a les lletres, somrient... aisss... això no té preu mon amour!”

“Mmm... saps com fer que els ulls em facin pampallugues...”

“Ets capaç de distreure totes les meves realitats.”

“Paraules de coto fluix, oh sí, m’acceleren el cor a cegues, diuen que és amor, qui sap, potser sí, potser no... el futur ho haurà de confirmar, mentrestant, jo seguiré anomenant-ho desig.”

“Besa’m com si fos l’última vegada, perquè si és així, vull que sigui el més dolç, el més intens, el més estimat... el més tu.”

“Vaig al llit, busca’m... infinitament teva.”


“Fas que m'obri a tu…”

“De debò? Contra la paret a aquestes hores? Bategant a contracor del que la raó mana, oblidant la realitat per saltar normes i límits fins que no puguem anar més enllà... ni tampoc tornar.”

“I ara què representa que haig de fer amb tu... no t’hauria d’haver olorat tan a prop...”

“Deixa de tenir aquest posat amb somriure maliciós, si saps que no et podré tocar... i me’n moro de ganes!”

“Si fos dona d’encanteris, faria temps que series als meus peus.”

“Vull que aquesta nit siguis el meu cocktail afruitat... jo ja hi posaré la cirereta.”

“I ara, vas tu i em robes un trosset de cor pels ulls... “

“Pensant-te...”

“Quin fred!!! Dins del cotxe, tremolo esperant que la calefacció desfaci el glaç del vidre. Em poso la bufanda fins a mitja cara, sentint l’escalfor al respirar, i espero, impacient, observant la foscor densa que m’envolta.”

“Cansada, deixo que les parpelles tanquin els ulls, i la mà ressegueixi el meu cos fins arribar a l’èxtasi total, que em portarà fins a tu en somnis.”

“Si et presentes ara amb un cafè amb llet... tens carta verda.”

“Tenir el cabell tan fi amb aquesta pluja, és portar un despentinat continu.”

“Què no donaria jo, per estar sota un paraigües amb tu.”

“Amor, si mai deixo de riure estant al teu costat, allunya’t de mi, i busca la felicitat, no deixis que el sacrifici et lligui a la desgràcia.”

“Sento bategar més fort a mida que t’acostes, com es sincronitzen els cors a cada passa, fins a parar-se en sec quan les pells es toquen, quan les boques es mengen.”

“Quan em mires així, sé que tinc el poder, i començo a maquinar com assaborir-te segon a segon.”

“Quan no vols ofendre, fer mal o incomodar, només compartir silencis únics dins una bombolla on ningú més hi té cabuda, el nostre secret, que només nosaltres sabem que existeix, més enllà de l’horitzó del sentir.”

“I si només restem així, abraçats, fins que ens en cansem?”

“Ostres tu... aquest últim xute de cafeïna que et cau com un Redbull on fire!”

“Om pot entendre a raons, però les emocions, ai les emocions, incontrolables, empenyen els sentits a la disbauxa, ni que sigui adormida.”

“Vaig al llit... a no despertar d’aquest somni ni quan tanqui els ulls, perquè no suportaria dormir desperta i deixar de sentir-te, ni que sigui un sol mot.”

“Quina mandraaaaa!!!... la neurona es resisteix a sortir del llit, m’arrossego fins a la cuina, li ensenyo la càpsula de cafè i la noto somriure maliciosa... així sí...”

“Pst!... què tal si em xiuxiueges a cau d’orella allò que tant m’agrada?”

“Ja veig que avui hauré d’anar de puntetes per la vida...”

“Com costa callar quan enyores les paraules foranes de qui et fa sentir.”

“Jugar amb tu és sempre una partida inacabada.”

“Si em miressis als ulls veuries la necessitat que et tinc.”

“Per més que intenti ser distant, no puc evitar morir-me de ganes de menjar-te la boca fins a faltar-nos l’aire.”

“No sé fins quan aguantaran les cadenes de la raó abans l’instint animal no et salti al damunt.”

“Sé que no puc fer que oblidem el què em vist despullant-nos, però amb l’abric adequat, tornarà el caliu i abraçar-nos serà la millor de les opcions.”

“Si necessites un PETÓ, ja saps on sóc...”

“No em penedeixo de res del passat, si de cas, d’adormir el present pensant-t’hi.”

“Si em demanes silenci... desapareixeré als teus ulls per sempre més, però no em demanis que t’oblidi, perquè no ho faré... no vull.”

“Cada dia el destí et regala una nova oportunitat per redreçar la teva vida, de tu depèn pintar-la amb optimisme.”

“Jo tinc molt clar què som i què vull, per molt que et menystinguis, per mi ets únic.”

“No sé perquè fas que t’enyori, quan em podries tenir en qualsevol moment.”

“Aisss...”

"Dies llargs amb continguts de tots els colors, i ara aquí, desfogant la neurona, cridant en silenci, sense pensar, perquè si penso, segur que callo."

"De vegades hauria de no patir pels qui ja són prou grans per cuidar-se sols, aisss..."

"Ens truquem per dir que no tenim temps de quedar i estem una hora i mitja parlant... hem de resoldre aquesta atracció telefònica cara a cara."

"Dubto si perilla la meva persona si m'acosto i et beso a la boca sense preguntar."

"Si véns a la dutxa, deixo que m'ensabonis amb la llengua..."

"Saps com escalfar-me l'esperit, mentre espero les postres."

"No em provoquis, que acabaràs a terra i jo al teu damunt... si la Lady avisa, no és traïdora..."

"Per avui ja no tinc més forces... m'has esgotat el cor..."

"De bon matí, el Sol m'anima a llevar-me, diu que el dia està per estrenar, que el desemboliqui i me'l mengi afamada, com si fos l'últim."

"Avui em passaria el dia escrivint, estic inspirada, contenta, eròtica... intentaré avançar el rellotge per seure davant l'ordinador i explicar-te una història que podria ser la nostra."

"L'optimisme esclafa els dubtes dels temorencs i deixa avançar el desig fins als inferns més temeraris."

"Vaig cap a la dutxa, o faré tard... malpensa i l'encertaràs..."

"Costa sobreviure sola desperta, quan hem estat jugant plegats tota la nit en somnis."

“Has fet que sentir tingui un altre significat.”

“No vull res, em confirmo amb mirar-te als ulls dolçament, mentre t’acarono.”

“Quan la vida ens posa a prova, només la podem encarar descaradament, sense por.”

“No pateixis amor, no seré dolenta, no faràs res que tu no vulguis.”

“Vaig a somiar-te... perquè no vens al llit i em recordes com fer-ho desperta gemegant a crits entre els teus braços...”

“Som-hi, ja és divendres!!!”

“Mira que t’agrada posar-me la pell de gallina!”

"Hi ha followers que t'emocionen i fan que escriure per ells, sigui un plaer immens"

“Migdiades a 4 mans que desperten els sentits.”

“Si t’explico el què he fet aquesta matinada pensant en tu, et faràs ràbia tu mateix per provocar-ho.”

“De vegades la distància congela el cor i escalfa la imaginació.”

“Que sí, i jo a tu... molt!.., i sí... ho sé... doncs això, que tot bé...”

#byLady (Nov'2018)

Entrades populars