El teu Infern





com vols que entengui,
el què em vas fer...
jo t’estimava, massa i tot,
però tu només em posseïes
era el teu joc, de vegades cruel
només teva, i per tu
sense aire, sense espai,
lligant-me curt, a tu...
si em miraven, em castigaves
si tenia amigues, les odiaves
si gaudia a la feina, la deixava
si em pintava, em rentaves
si volia sortir... tu no.
coartant la meva essència
ridiculitzant les meves fites
deu anys... masses dies...
fins que vaig dir prou!
i et vas riure de mi, altiu,
cridant-me a dos dits del nas,
contra la paret, com els teus punys
iracund, ferotge, amenaçador
em volies espantar, i em vas fer por.
...molta...
no em deixaves marxar,
 ...m’ofegava...
i et vaig afrontar,
...poruga...
fent-te fora,
...atemorida...
cridant més que tu,
...impensable!
disposada a tot per sobreviure’t,
i va sortir bé, oi, covard?
ho arribo a saber abans...

Entrades populars