MALEÏDA EMPATIA


Eclipse de Sol ocular (by Lady)



maleïda empatia! maleït sentiment! 
em desgasta la vida, i em lliure al turment 

busco pau i dreceres, busco seny i passió 
mil camins divergeixen, cap a la solució 

sé que la culpa és meva, sé que ho faig malbé jo 
però per més que m’hi esforço, no obtinc el perdó 

jo no vull ser aquesta, jo vull fer-te feliç 
però la vida m’ofega i no em dóna permís 

com puc clamar justícia, com puc fer-te pregar 
si ni jo sé on camino, ni cap on portarà 

frena el temps i la vida, frena el cap i l’honor 
res importa a hores d’ara, si perdem el fervor 

que no veus que t’enyoro? que no veus que ets aquí?
només falten setmanes per poder-me tenir 

cal que em miris als ulls? cal que em sentis el cor? 
per saber que no enganyo, que el que sento és amor? 

però no sé ni quin dia, però no sé ni quin mes 
és la por del teu dubte i pèrdua d’interès 

el que fa que avui visqui, el que fa que avui mori 
doncs no dormo pensant que per ma culpa ploris 

jo tinc clar el què busco, jo tinc clar el que sóc 
una fita molt òbvia, el motiu pel què em moc 

pot ser amor de veritat, pot se amor de mentida, 
però el que no permetré, és patir d’agonia 

és per això que somric, és per això que no ploro 
dissimulo els temors i et dic fort que t’adoro 

però per dins la penúria, però per dins la tristesa 
quin mal fa quan la vida, de tortura és palesa 

car espero sentir, car espero al destí, 
que em regali la joia d’estar junts per fi 

maleïda empatia! maleït sentiment! 
em desgasta la vida, i em lliure al turment

Entrades populars