EUFÒRICA

(Et recomano escoltar la música mentre ho llegeixes...)
BIG BANG (l'origen de tot)

Estic eufòrica! Començo a tenir les regnes de la meva vida, deixant enrere indesitjables i mals de cap, ara tinc el poder, i vaig endavant, amb força, empenyent el meu present cap a la realització dels meus objectius, cap assolir les petites fites que em proposo i gaudir de plaers que en somnis són immensament gratificants en cos i ànima.
No deixaré que ningú s’interposi en el meu camí, o arremetré contra qui ho gosi, perquè no podran amb mi, ja no, he après la lliçó, i he arribat a saber el poder que tinc, i ara el penso fer servir... oh, si! Que es prepari el Món! He tornat a somriure, i això no té preu! Començo a volar, sentint la llibertat  com m’envolta, preparada per lluitar per un futur millor, això sí, sempre amb bons fins, protegint els meus i als qui m’estimo, però la resta, haurà de guanyar-se el lloc a la meva vida, perquè s’ha tornat zona exclusiva de benestar i il·lusió, i no hi ha cabuda per cretins, miserables, ni repulsius.
Què bé que em sento refent l’essència que vaig deixar perdre en mans d’aprofitats i covards! Us he passat al davant, i de mi, ara només en podeu rebre coces, per burros! Sí... sí... ja podeu mirar-me embadalits, i clamar que voleu formar part del meu futur, que no em feu pena... us puc donar un cop de mà, però res més... la resta ho haureu de mirar des de fora, encara que us mortifiqui la ràbia per haver deixat perdre l’oportunitat de ser aquí, amb mi, amb tota aquesta energia brutal que desprenc i que empeny a lluitar a qui m’envolta, amb els qui junts, avancem orgullosos de l’esforç que em fet i que ha donat els seus fruits, gent que pacientment ha regalat temps i abraçades de companyonia infinitament humana i sentida, un llaç que no es podrà trencar de per vida, perquè res uneix més que patir compartint una mateixa exigüitat.
I així estic, contenta, no puc deixar de somriure, tot i que sé que encara hi ha molta feina per fer, però m’és igual, sé que sortirà bé. Ara tot fa baixada, i porto prou embranzida per arribar tant lluny com vulgui, i penso cridar a la vida que la viuré sense límit, però segura, gaudint del què sóc, algú que es mereix estar on és per mèrit propi, algú que en silenci ha aguantat estoicament un cop rere l’altre, algú que ja no té por, ni passat, algú amb un sol objectiu, assaborir el futur!
Eye Of The Tiger - Survivor
Escolta la música d'aquest Silenci
(Selecció per part d'S... sense saber-ho...)


Entrades populars