POLÍTICA DE TEATRE

Teatre de Titelles (Praga)
Està vist que l’única cosa que no està en crisi és la política (juas!). Es permeten robar, mentir, insultar, riure’s dels febles, faltar a la paraula i al compromís electoral, baixar sous (aquí no sé si hauria d’agrair les gestes monàrquiques... millor no, que m’encabrono... perdonin!...) i retallar costos de sanitat i ensenyament o pujar impostos als pobres (IVA).
També, augmentar els peatges als qui volen començar una revolta al respecte (els catalans, obvi! Som els que paguem...), volen dir que és molt intel·ligent per part seva furgar la ferida? Suposo que dins dels paràmetres d’aquesta decisió han contemplat que després hauran d’acatar les conseqüències, i la culpa serà de vostès, i només de vostès, no ens vinguin a plorar quan algú faci una malifeta i no hi hagi tornada, no sigui que de rebot s’enduguin una queixalada al cul...
I a sobre perden el temps donant-se la culpa i tirant-se en cara qualsevol bestiesa... jugant a fer “pam pam al cul” si un diu macarra o si l’altre treu una Estelada al Congrés dels Diputats. Per cert, ja que ho trec, perquè la va guardar? Si per veure-la li surt #urticària a algú, que vagi a la farmàcia que li donaran un antiestamínic, depèn de com no pagarà ni #1Euro de més... No hauria estat més mediàtic que l’expulsessin? Sortint arrossegat per la “poli” i cridant en anglès #CataloniaIsNotSpain!!!... i si hi ha multa, doncs al pack del #NoVullPagar, no es pot?... segur que sí, o no, qui sap... jo dono idees, que potser no hi han pensat... de res... ;-)
O millor, li preguntem al Rato o al Montoro, que se’n surten de tot... com temes #Bankia i #corruppció, això de que després quedin impunes de tot el que fan, ens ha tocat molt els collons, ens podrien informar què dimonis estan fent per recuperar el que han robat??? Si pot ser abans de decidir si ens acaben de collar del tot, ok? I si parlo dels qui negocien amb els capos de la #UE, això de que prefereixin la vaselina als nostres drets, quan qui posa el cul som nosaltres, no sé... tampoc ens mola gaire, què tal si es mullen d’una punyetera vegada per qui els paga el sou? Sinó fem un govern de mestresses de casa, que els asseguro que els podran aconsellar com reduir despeses, alimentar-nos i fer que ens sentim estimats.
Això sí, estic segura que s’ho passen de conya governant el “país” (saben que al Pompeu Fabra haurà d’acceptar el mot “#pandereta” com a qualificatiu polític?... jajaja... és broma... és que sóc molt graciosa... disculpin...), doncs això, que deu ser la hòstia anar a jugar al #blablabla cada dia!... bé, ara no, que vénen vacances i tothom ha d’anar a reposar, que estan cansats de pensar, o depèn de qui, té sessió de Bótox... jo què sé!... El que sí tinc clar és que com a governants, se m’enfoten tots, igual que a vostès se’ls enfot el que ens passi a nosaltres com a poble, ja que no ens coneixen com a persones, per tant, no deu ser res personal, dic jo... perquè sinó, no estaríem passant aquest calvari... jo és que mai he sabut de política (i es preguntaran: “doncs perquè xerres?” I respondré: “doncs perquè necessito buidar el pap que ja ofega i un #follower va dir Política i va destapar la caixa de trons”...però veuen, jo no li dono la culpa a ell de que jo escrigui això, un ha de saber-se responsable dels seus actes, provin a fer-ho, no fa mal...), però com deia, el que tampoc entenc, no sé si és que no estic al nivell o si vaig tant passada de voltes que em costa fer una regressió neuronal fins al seu... és, veient com va Grècia després del #rescat (per si no ho saben, va fatal!) doncs, que seguim les mateixes pautes, i per una altra banda, veient les gestions a França, augmentant impostos als més rics, que fem totalment el contrari... ?¿?¿?¿?... Senyors!!! que el país que sura és França!!! Els altres estan a galeres suant la cansalada i la por encara els resta força... cal tornar a esmolar la guillotina i tallar caps??? Perquè jo no en tinc, però n’hi ha uns quants que la fabriquen en uns minuts, perquè la situació està arribant a extrems intolerables i el qui pateix, no és escoltat, i tot i que vostès busquin solucions a un any vista, hi ha certes qüestions que requereixen una resposta  urgent, per tant s’han de regularitzar #JA! Perquè no queda temps. És tan fàcil com pensar: “si fos jo qui no tingués un puto duro i passés penúria, què voldria que fessin?” I Zas!... Fer-ho!!!.. ei!.. de res... Que com?... doncs no ho sé... potser copiar als francesos (com he dit abans) o escoltar als Suïssos que recomanen perdonar deute extern (i ja que hi som, es podria rebaixar l’intern, així el que té gana podrà respirar i comprar un bistec, que l’os del pernil ja està massa remullat).
Però sobretot, plantegin la opció d’#Autodeterminació i #Autogovern, tenim recursos, i no parlo de possibilitats econòmiques, sempre podem fer una #Marató per la #Independència, parlo de l’Assemblea, organismes, gent que vol fer pinya per tirar endavant un projecte real, no una ambició extremista, un desig, de vegades massa emfatitzat pel cor, però que políticament és una branca real. Es farien creus de la gent que els seguiria i els respectaria per donar la primera empenta al procés... Què, s’animen a fer el que cal? I no ho dic només als qui estan al poder, també als qui hi creuen i volen ocupar la direcció d’aquesta unitat catalana independent, la força i el vot el posem nosaltres, però si es fa, fer-ho amb cara i ulls, responsablement i sobretot.. no facin sortida de cavall i parada de burro, per això ja tenim el que tenim, i ens estimem el #RucCatalà, però no volem més ases.
Bé, crec que m’he quedat prou descansada, tot i que no sé si estic millor o pitjor, perquè per dins encara sento malestar, en tot cas, si torno a voler gargotejar, els remeto un altre escrit... total, m’esforço jo...
Ah! I no em responguin res, perquè ja no els crec les paraules, agrairia m’ho demostressin amb fets, gràcies! I tampoc em vinguin amb una pregunta, perquè no tinc cap resposta, ho han embolicat tant, que feina tindrem per treure’n l’entrellat. Així que ja saben, descansin, agafin forces i comprin una mica de consciència, responsabilitat i bona intenció, segur que les coses aniran millor, perquè a mi no em fa res pagar per la cultura, però aquest #TeatrePolític, ens està costant la vida i no és just.

Dedicat a @trancelot72 per ser el meu #follower300 ... espero que t'agradi... ;-)

Tema:política Mots:guillotina,urgent,gana,iva,política,assemblea,diputats,monàrquiques,país,pregunta.

Entrades populars