NOI SEXY

Et recomano llegir-ho escoltant la cançó.
Només veure’t entrar per la porta del local amb la caçadora de cuir i el casc a la mà, sé que m’agrades, no et puc treure els ulls de sobre, el teu perfil escairat i els teus llavis carnosos m’han seduït d’immediat, captivada, passes a ser la meva prioritat, has de ser meu.
Creues la sala i et segueixo amb la mirada, descarada, com la resta, desitjant que et fixis en mi, però altiu, ens ignores fins arribar a la taula del fons, pujant unes escales, des d’on ens veus a totes, embadalides... i et treus els guants de pell, lentament. Salivo. Et passes la mà pels cabells, sento com les pessigolles baixen per l’estómac cap a l’entrecuix, un calfred em puja per les cames, no puc evitar fregar-les, notant l’escalfor com palpita, les creuo i em repenjo al seient, observant-te. Agafo l’oliva del Dry Martini i jugo amb la llengua mentre la subjecto amb les dents, esperant.
Fas una ullada a les taules. Ells t’odien. Alguns marxen emportant-se les preses dèbils, d’altres es giren per ignorar-te. Algunes et somriuen, bledes, creuen en l’Amor, d’altres et desafien ridícules, massa fam acumulada, massa fàcils.
I llavors em veus, només un instant, encara repasses tres taules més, en acabat, respires i recules. Quan se’ns creuen les mirades de nou, t’atures i m’escaneges de dalt a baix, aixecant una cella. Em poses nerviosa, noto les galtes enrojolades. Moc el peu amunt i avall, picant un tamboret amb el tacó de la bota. Arranco l’escuradent de l’oliva i el deixo sobre la taula, girant-te la cara, passo el dit pel marge de la copa mentre me la menjo. Quan aixeco el cap, em segueixes mirant i et desafio llepant-me el dit, saps que jo no et vull, només et desitjo, has de regalar-me una nit i prou. No em cal el teu nom, ni saber el què sents, ni el teu passat, ni el teu futur... només les teves carícies i petons, sentir-te entre les cames.
T’aixeques i t’atanses cap a mi, interessant, elegant, seductor. Et quedes dret al meu davant. Agafo la bossa de mà i em poso de peu. Galant, em beses els artells acariciant-me els dits i deixant-me anar, et gires i marxes, atenent si vinc, i et segueixo fins a l’ascensor. L’obres amb una clau privada i m’invites a entrar.
Quan es tanquen les portes et treus la caçadora i la deixes caure a terra, m’arracones contra el mirall i posant una mà a cada costat, m’olores el coll, els cabells, tanco els ulls alçant la barbeta i mentre pugem, em comences a petonejar, baixant, delicat, lliscant els llavis damunt la pell, fins arribar als meus, i agafant-te la cara entre les mans, et morrejo mirant-te, excitada.
Arribem a dalt i en obrir-se la porta estem en una sala d’estar, amb la xemeneia encesa, música chill out i vistes a la ciutat, perfecte! Anem cap al foc, menjant-nos la boca, calents, ansiosos, em desbotones la camisa, et trec el polo, ambdós els texans, la roba interior i nus, acabem a la catifa i fem l'amor bojament durant tota la nit! Esgotant les forces, gaudint de la lluita cos a cos fins acabar exhausts, abraçats, somrients d'un plaer extrem perfecte, una compenetració en tots els aspectes, com feia temps que no sentíem. Bocaterrosa, em beses al clatell... mmmm... com m'agrada! I a tu també t’agrada només de pensar com m’excites... Ufff!!!... I ens adormim relaxats, complaguts...
(...)
Em desperta la llum del matí que entra per la balconada, recordo la nit passada i somric. Quan obro els ulls ja no hi ets, damunt el teu coixí una rosa vermella i un paper doblegat amb una nota sota un número de telèfon: “Sóc a l’habitació del costat preparant l’esmorzar, si no vols quedar-te, truca’m i et convenceré perquè ho facis”.
M'encanta!...

You are so sexy -- French Affair
Escolta la música d'aquest Silenci


Dedicada a @noisexy ... per inspirar aquest silenci ;-) 

Entrades populars